abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692009
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
Tuulk mien wicht ;) :D
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:41 #152
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692012
ik was vanmiddag nog bij een voordracht van de voorloper van de sakische dialecten uit 1830 :D
pi_120692017
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:

[..]

Onmeunig ja *O*

Hellig is ook zo mooi (kwaad)
En kats. En verder weet ik 't zo niet meer, al een tijdje geen Twentse huisgenoot meer :+
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:45 #154
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692018
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig. :D
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:06:46 #155
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692019
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef whoopa het volgende:
Het regent hier en het....
Gitaaaar
pi_120692020
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
pi_120692023
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
Dacht't niet wâr. Da akkedeert nie.
pi_120692027
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef themauster het volgende:

[..]

Tuulk mien wicht ;) :D
Mooi mien jong!
I reject reality and substitute my own
pi_120692030
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
:')
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:02 #160
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692034
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Gitaaaar
*gitoar!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692035
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
Goan we hier nou ook plat proatn?
:D Proan't is ut probleem nig, die kroam intikk'n is nog knap lastig.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:08 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120692041
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
pi_120692043
haha...helemaal dubbel hier van dat Twents.
Nijhuis deed dat nieuws echt supergoed in 't plat !
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:24 #164
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692058
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Diaan73 het volgende:
Eigenlijk vind ik plat echt vreselijk. Maar nu vind ik het wel grappig. :D
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692060
Verboden te voederen.
pi_120692061
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ze is er net :')
pi_120692065
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Ilse wierd Roel nummero twie!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:31 #168
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692066
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Waarom kijk je dan? O+
pi_120692067
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef N.icka het volgende:
Wat heb ik toch een pleuris hekel aan die Ilse de lange zeg ....
Ban pl0x
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:35 #170
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120692071
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:38 #171
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692078
Zeen d'r hieë auch nog Limburgers?! *O*
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120692086
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Jij snapt het duidelijk niet.
sig verwijderd door FA
pi_120692087
*O*
*O* *O*
*O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:07:54 #174
124788 WebHawkjuh
Ik was ook gewoon geweldig.
pi_120692091
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:

[..]

Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
Bron?
WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
pi_120692103
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')