Komt relatief gezien nog lang niet in de buurt van Afrika en dergelijke landen.quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens de laatste internationale vergelijking uit 2004 had Nederland bijna de hoogste babysterfte van Europa.
Daar zul je niets anders van me horen Noobie...quote:Op zondag 23 december 2012 22:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit onthou ik als er weer dialectpop voorbij komt bij de Top2000
Nee, dat was het gisteren al!quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef whoopa het volgende:
Ik denk dat dit toch wel de leukste avond gaat worden, van dit jaar!
lolwutquote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Obvious troll.quote:Op zondag 23 december 2012 22:06 schreef Oidipous het volgende:
Ondanks dat ze een best lekker ding heeft heb ik het niet zo op Ilse als slaapgast. Jullie wel? Ze voegt weinig toe.
Muj maar eens eem hier kiek'n (Nieuwleusen), das platter dan plat.quote:Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe ze nu proatn is wa een betke overdreem hoor, in Enske bievoorbeeld valt et wa met, er worn gewoon veul letters inslikt. Doe het zelf ook wa, maa ben mie dr nie bewus van of zooo.
Whut, die hek nie geheurd?!quote:Op zondag 23 december 2012 22:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Zojuist overleden zelfs. Wel treurig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |