In mijn diensttijd was de bar ook los...quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan openquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open
Mooi dat jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Roep'n op 'n moosRupsen op de kool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |