abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:10 #211
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692252
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?
over de hele wereld ;)
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120692253
Mijn TT 888 doet het niet :P
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120692255
Ohja, moandag goan wie stampot mouse eet'n O+
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:21 #214
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692260
Kieës mit kruutje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:22 #215
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692261
Roetmoppen?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692266
Wtf betekend het nou? :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:32 #217
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692269
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
In mijn diensttijd was de bar ook los... :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:39 #219
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692274
rupsen in de boerenkool!
pi_120692277
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open :+
I reject reality and substitute my own
pi_120692279
Mooi dit :D

Maar Michiel vindt het wel lastig volgens mij :P
Koel en donker bewaren
pi_120692283
Roepn op 'n mos (of iets in die richting), dat ken ik nog van Herman Finkers _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:46 #223
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692285
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
rupsen op de boerenkool
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:47 #224
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692286
Miesjel!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:10:49 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692288
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Rupsen op de boerenkool _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:10:50 #226
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692290
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef vinnieboy het volgende:

[..]

over de hele wereld ;)
In Malawi 10x zoveel als in NL.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120692294
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Roepm op moos? Vorst over de boerenkool.

EDIT: dat zei mijn vriend, ik zei rupsen :')
pi_120692296
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Roep'n op 'n moos :D Rupsen op de kool
  zondag 23 december 2012 @ 22:11:01 #229
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692302
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open :+
:D
Make love, not war ☮
pi_120692303
ZE KOMEN UIT DUITSLAND _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692304
Heerlijk, meteen een Herman Finkers uitdrukking
pi_120692306
Duitser!!!!!!
pi_120692309
Duitsland _O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:11:07 #234
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120692311
Ze Germans are coming
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:11:08 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692312
Duitsland? :')
pi_120692313
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Roep'n op 'n moos :D Rupsen op de kool
Mooi dat ja :D
pi_120692328
Moeders.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:11:25 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120692338
Als ie nou achter elk woord gaat vragen: of moet t zo niet? dan gaat dit een lang uur worden :P
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692343
Wa komt du voor, Erna?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')