quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open
Mooi dat jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Roep'n op 'n moosRupsen op de kool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |