Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
In mijn diensttijd was de bar ook los...quote:Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan openquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open
Mooi dat jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Roep'n op 'n moosRupsen op de kool
Ik zou er voor geen goud willen wonen... de meesten wonen net over de grens, gaan in Nederland naar school/werken. Wonen alleen in Dld voor het grote huis.quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Huizen zijn daar 2x zo goedkoop he.
Wel een treurig land om te wonen
Hahaha flauw ditquote:
Niet een uur, maar hij was er welquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Elusive het volgende:
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen?
Woat doan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
Precies!!quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik kan niet zo goed tegen kunststof kozijnen
Dan maar in een kleiner huis.
Giet oe schaam'n!quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter
quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter
Frank Dane, beter bekend als broodmongool.quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter
Kraftwerkquote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Joa! Veur'n oawer de autobaan!quote:Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Klaar terwijl u wachtquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch?
Lieve ogenquote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch?
Eh ja.quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum?
quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb dat heel lang gezegd... sinds zo'n 8 jaar al niet meer.
Jep. Dit is nog rustig.quote:Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |