abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692217
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
I reject reality and substitute my own
pi_120692221
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:08 schreef marcodej het volgende:

[..]

Obvious troll.
Nee, gewoon waarheid.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692227
Roepm op de mooooooooooos
pi_120692229
Gerard: ik versta dr geen zak van!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692231
Ik verstoa er gien zak van
  zondag 23 december 2012 @ 22:09:50 #206
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:09:53 #207
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692236
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik wa! Ie ook?
Onmeunig gtpo _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:00 #208
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692241
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef CindieY het volgende:

[..]

Nah, dat wordt in meer regio's gebruikt.
Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
Make love, not war ☮
pi_120692247
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut, die hek nie geheurd?!
Hek ok nich heurd?
pi_120692251
:D
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:10 #211
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692252
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:05 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, gaan er ook zoveel dood in NL?
over de hele wereld ;)
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120692253
Mijn TT 888 doet het niet :P
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120692255
Ohja, moandag goan wie stampot mouse eet'n O+
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:21 #214
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692260
Kieës mit kruutje.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:22 #215
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692261
Roetmoppen?
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692266
Wtf betekend het nou? :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:32 #217
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692269
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
En los is ook Twents... deur/raam is los.
In mijn diensttijd was de bar ook los... :')
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:39 #219
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692274
rupsen in de boerenkool!
pi_120692277
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Oh, echt? Ik had het niet eerder gehoord.
Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open :+
I reject reality and substitute my own
pi_120692279
Mooi dit :D

Maar Michiel vindt het wel lastig volgens mij :P
Koel en donker bewaren
pi_120692283
Roepn op 'n mos (of iets in die richting), dat ken ik nog van Herman Finkers _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:46 #223
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
pi_120692285
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
rupsen op de boerenkool
  zondag 23 december 2012 @ 22:10:47 #224
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692286
Miesjel!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:10:49 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692288
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Rupsen op de boerenkool _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:10:50 #226
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692290
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef vinnieboy het volgende:

[..]

over de hele wereld ;)
In Malawi 10x zoveel als in NL.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120692294
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Roepm op moos? Vorst over de boerenkool.

EDIT: dat zei mijn vriend, ik zei rupsen :')
pi_120692296
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef Alcatranz. het volgende:
Wtf betekend het nou? :')
Roep'n op 'n moos :D Rupsen op de kool
  zondag 23 december 2012 @ 22:11:01 #229
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692302
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ja. Ik ben altijd bezig uit te leggen aan leerlingen/studenten dat los iets anders is dan open :+
:D
Make love, not war ☮
pi_120692303
ZE KOMEN UIT DUITSLAND _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692304
Heerlijk, meteen een Herman Finkers uitdrukking
pi_120692306
Duitser!!!!!!
pi_120692309
Duitsland _O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:11:07 #234
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120692311
Ze Germans are coming
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:11:08 #235
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692312
Duitsland? :')
pi_120692313
quote:
19s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Roep'n op 'n moos :D Rupsen op de kool
Mooi dat ja :D
pi_120692328
Moeders.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:11:25 #238
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120692338
Als ie nou achter elk woord gaat vragen: of moet t zo niet? dan gaat dit een lang uur worden :P
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120692343
Wa komt du voor, Erna?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692344
Moak eens een moal an! Hoe hejt?
pi_120692345
wtf is dit
pi_120692346
Tijd voor Seven Nation Army
pi_120692347
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

:(
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:11:49 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692353
Briljant _O-
pi_120692356
Top-uutzending _O_
pi_120692357
DAT IS EEN HEEI ANDER LAND!!!!11 / Hans Teeuwen
Koel en donker bewaren
pi_120692358
erna, ik weet het ja, ja , ze zeggen ja achter elke zin ja
pi_120692361
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef De_Nater het volgende:
ZE KOMEN UIT DUITSLAND _O-
Huizen zijn daar 2x zo goedkoop he.
Wel een treurig land om te wonen :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120692374
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef tralalala het volgende:
Tijd voor Seven Nation Army
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:18 #251
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692383
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In Malawi 10x zoveel als in NL.
dat meen je niet :D
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:34 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692399
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Huizen zijn daar 2x zo goedkoop he.
Wel een treurig land om te wonen :P
Ik zou er voor geen goud willen wonen... de meesten wonen net over de grens, gaan in Nederland naar school/werken. Wonen alleen in Dld voor het grote huis.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:35 #253
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692400
Wonderful Life _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:12:35 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692401
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef vinnieboy het volgende:

[..]

dat meen je niet :D
Nee dat was een grap.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120692409
:P Toch is het in het plat/twents/achterhoeks altijd leuker lullen, wat losser en meer ouwehoeren.
pi_120692414
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hahaha flauw dit :') Ma veul mensen wie aan de grense woonn, verhuusn noar Duutsland, goedkope huusn en ootoo's en zo
pi_120692420
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wonderful Life _O_
Mooi leem'n!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:12:56 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692423
Machtig mooi leem'!
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:58 #259
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120692424
mooi nummer
pi_120692427
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:01 #261
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692428
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen? :@
pi_120692431
O+ black O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:13:10 #263
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692443
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mooi leem'n!
GMTA :D
pi_120692449
Dit topic gaat wel hard zeg... xD
pi_120692452
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zou er voor geen goud willen wonen...
Ik ook niet. Ik kan niet zo goed tegen kunststof kozijnen :P

Dan maar in een kleiner huis.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:26 #266
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692459
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120692460
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Elusive het volgende:
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen? :@
Niet een uur, maar hij was er wel _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692464
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
Woat doan?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:36 #269
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692467
dese ploat vin ik niets hoar
pi_120692468
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
Dit topic gaat wel hard zeg... xD
XD XD XD XD
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:38 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik kan niet zo goed tegen kunststof kozijnen :P

Dan maar in een kleiner huis.
Precies!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_120692474
pi_120692485
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Giet oe schaam'n!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:53 #274
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_120692488
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

XD XD XD XD
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:54 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692490
It's a wonderful wonderful life! *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120692499
Ilse O+ :9
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:04 #277
123170 alors
zlata1234
pi_120692500
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
_O_ Deens klinkt zo raar he :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120692505
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Die ogen :@
pi_120692508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkertje
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:11 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692511
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Make love, not war ☮
pi_120692521
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Frank Dane, beter bekend als broodmongool.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:23 #282
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692528
het mooin lehven heh
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:32 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692537
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Kraftwerk :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:39 #284
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
:9~
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120692541
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:

[..]

_O_ Deens klinkt zo raar he :D
Klinkt wel heel erg als Nederlands :D
pi_120692550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:02 #287
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692563
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
lekker wief
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692564
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Joa! Veur'n oawer de autobaan!
pi_120692569
Morn wot een mooi feesie, zit nu an de vitamien pilln, zoda ik morn hopelijk fit ben.
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:12 #290
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692573
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:15:38 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:43 #292
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692597
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Joa! Veur'n oawer de autobaan!
Ik heb dat heel lang gezegd... sinds zo'n 8 jaar al niet meer. :D
Make love, not war ☮
pi_120692598
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:57 #294
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120692606
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Klaar terwijl u wacht
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:58 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120692608
Zoadvroande oo'n ofzo
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120692610
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Lieve ogen O+
pi_120692613
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Die ogen :@


  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:16:03 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692614
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
Eh ja.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:16:04 #299
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692615
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb dat heel lang gezegd... sinds zo'n 8 jaar al niet meer. :D
:D Geen dank. O-)
pi_120692616
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
Jep. Dit is nog rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')