abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:18 #251
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692383
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:10 schreef DeLuna het volgende:

[..]

In Malawi 10x zoveel als in NL.
dat meen je niet :D
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:34 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692399
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:

[..]

Huizen zijn daar 2x zo goedkoop he.
Wel een treurig land om te wonen :P
Ik zou er voor geen goud willen wonen... de meesten wonen net over de grens, gaan in Nederland naar school/werken. Wonen alleen in Dld voor het grote huis.
Make love, not war ☮
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:35 #253
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692400
Wonderful Life _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:12:35 #254
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692401
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef vinnieboy het volgende:

[..]

dat meen je niet :D
Nee dat was een grap.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120692409
:P Toch is het in het plat/twents/achterhoeks altijd leuker lullen, wat losser en meer ouwehoeren.
pi_120692414
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Hahaha flauw dit :') Ma veul mensen wie aan de grense woonn, verhuusn noar Duutsland, goedkope huusn en ootoo's en zo
pi_120692420
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wonderful Life _O_
Mooi leem'n!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:12:56 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692423
Machtig mooi leem'!
  zondag 23 december 2012 @ 22:12:58 #259
92279 N.icka
Windforce 11
pi_120692424
mooi nummer
pi_120692427
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:01 #261
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692428
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen? :@
pi_120692431
O+ black O+
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 22:13:10 #263
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120692443
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef MaLo het volgende:

[..]

Mooi leem'n!
GMTA :D
pi_120692449
Dit topic gaat wel hard zeg... xD
pi_120692452
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:12 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik zou er voor geen goud willen wonen...
Ik ook niet. Ik kan niet zo goed tegen kunststof kozijnen :P

Dan maar in een kleiner huis.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:26 #266
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692459
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
pi_120692460
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Elusive het volgende:
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen? :@
Niet een uur, maar hij was er wel _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120692464
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
Woat doan?
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:36 #269
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692467
dese ploat vin ik niets hoar
pi_120692468
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef LETMEIN het volgende:
Dit topic gaat wel hard zeg... xD
XD XD XD XD
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:38 #271
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692471
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Moody het volgende:

[..]

Ik ook niet. Ik kan niet zo goed tegen kunststof kozijnen :P

Dan maar in een kleiner huis.
Precies!! ^O^
Make love, not war ☮
pi_120692474
pi_120692485
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Giet oe schaam'n!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:53 #274
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120692488
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

XD XD XD XD
_O-
  zondag 23 december 2012 @ 22:13:54 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120692490
It's a wonderful wonderful life! *O*
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')