Ik zou er voor geen goud willen wonen... de meesten wonen net over de grens, gaan in Nederland naar school/werken. Wonen alleen in Dld voor het grote huis.quote:Op zondag 23 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Huizen zijn daar 2x zo goedkoop he.
Wel een treurig land om te wonen
Hahaha flauw ditquote:
Niet een uur, maar hij was er welquote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef Elusive het volgende:
heeft Henk Westbroek nog een uurtje gepresenteerd of gaat dat nog komen?
Woat doan?quote:Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef CindieY het volgende:
Mooi ploatje om eem andere ding'n te goan doun.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |