abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120692499
Ilse O+ :9
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:04 #277
123170 alors
zlata1234
pi_120692500
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
_O_ Deens klinkt zo raar he :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120692505
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Die ogen :@
pi_120692508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkertje
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:11 #280
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692511
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Make love, not war ☮
pi_120692521
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef robdriessen het volgende:
Ik vond Frank Dane met z'n Deense show toch beter :P
Frank Dane, beter bekend als broodmongool.
sig verwijderd door FA
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:23 #282
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_120692528
het mooin lehven heh
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:32 #283
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692537
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Kraftwerk :P
  zondag 23 december 2012 @ 22:14:39 #284
155345 vinnieboy
#deadprez4mod
pi_120692540
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
:9~
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_120692541
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef alors het volgende:

[..]

_O_ Deens klinkt zo raar he :D
Klinkt wel heel erg als Nederlands :D
pi_120692550
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
O+ O+
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:02 #287
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_120692563
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:13 schreef whoopa het volgende:
[ afbeelding ]
lekker wief
Ik denk wel eens aan Ionica
Die deelde nog eens staart tot de macht 7
pi_120692564
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Diaan73 het volgende:
En wij gaan natuurlijk over de autobaan!
Joa! Veur'n oawer de autobaan!
pi_120692569
Morn wot een mooi feesie, zit nu an de vitamien pilln, zoda ik morn hopelijk fit ben.
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:12 #290
176157 robdriessen
El Presidente!
pi_120692573
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 22:15:38 #291
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:43 #292
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120692597
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef MaLo het volgende:

[..]

Joa! Veur'n oawer de autobaan!
Ik heb dat heel lang gezegd... sinds zo'n 8 jaar al niet meer. :D
Make love, not war ☮
pi_120692598
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:57 #294
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_120692606
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Klaar terwijl u wacht
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
  zondag 23 december 2012 @ 22:15:58 #295
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_120692608
Zoadvroande oo'n ofzo
Haters everywhere but I don't really care.
pi_120692610
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef robdriessen het volgende:
Zaadvragende ogen noemen ze dat toch? :P
Lieve ogen O+
pi_120692613
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:14 schreef Karelnoord het volgende:

[..]

Die ogen :@


  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 22:16:03 #298
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120692614
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
Eh ja.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 22:16:04 #299
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120692615
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik heb dat heel lang gezegd... sinds zo'n 8 jaar al niet meer. :D
:D Geen dank. O-)
pi_120692616
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
12 pagina's in een kwartier tijd. Gaat dat vaker zo op dit forum? ;)
Jep. Dit is nog rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')