Vannacht om 5u al verwijderdquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Iemand heeft hem weggehaald
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request#Muziek
Anthem 2012 is weg
Sowieso, ben ik wel aan toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind wel dat met twee keer de Yeah Yeah Yeahs die gedraaid moet worden...
Die zie ik iedere week in de sportschool.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie
Goed idee even mijn plaat in het logboek zetten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
3%quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen he?
Ow ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan.... dit jaar heb ik nog geen nummer aangevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Het is toch íetsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
3%
Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek
sport Adje?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zie ik iedere week in de sportschool.
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Lijkt me verstandig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Dat zal lekker vallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
denk niet dat dat van de dokter mag...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Hoelaat eruit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Bij Sterren Springen deed ie het nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sport Adje?!
of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
op een lege maag ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Denk niet dat dat goed valt zonder eten, slaapgebrek e.d.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Da's 1 slok en dan kun je ze al opvegenquote:
In die sappen zitten behoorlijk wat voedingsstoffen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen
alsof ze stiekem niks eten in dat slaapkamertjequote:
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.quote:
Het is het eindpunt van de trein,quote:
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
Hahahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukken.
Het is niet het eindpunt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
Minimaal een draaifrequentie van 3x per uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Volgend uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Doe mij The Kinks maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Vannacht ergens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Is net geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Om 02:00 weer helemaal fit te knallen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Gerard.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Michielquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
quote:
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.quote:
Johquote:
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Ik vraag niet naar de slaapgast, ik vraag naar de DJ.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
vroegah was het gewoon een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
Bij Rabbering/Gabberingquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was het gewoon een uurtje ofzo
Dat was episch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |