op een lege maag ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Denk niet dat dat goed valt zonder eten, slaapgebrek e.d.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Da's 1 slok en dan kun je ze al opvegenquote:
In die sappen zitten behoorlijk wat voedingsstoffen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen
alsof ze stiekem niks eten in dat slaapkamertjequote:
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.quote:
Het is het eindpunt van de trein,quote:
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
Hahahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukken.
Het is niet het eindpunt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |