abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:16:28 #201
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652213


Deutschland
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:16:46 #202
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652230
quote:
13s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Iemand heeft hem weggehaald
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request#Muziek

Anthem 2012 is weg
Vannacht om 5u al verwijderd :') Prutsers daar.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:16:50 #203
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652235
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]

Deutschland
:')14.gif
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:02 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652243
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind wel dat met twee keer de Yeah Yeah Yeahs die gedraaid moet worden...
Sowieso, ben ik wel aan toe.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:06 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_120652246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie ;(
Die zie ik iedere week in de sportschool. :'(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:12 #206
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652250
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120652260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:

[..]

Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Goed idee even mijn plaat in het logboek zetten.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120652262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]

Deutschland
:')
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:35 #209
18653 crew  D.
pi_120652265
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:

[..]

Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen he :D ?
3% :Y

Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:50 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120652275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:

[..]

Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Ow ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan.... dit jaar heb ik nog geen nummer aangevraagd :@
Make love, not war ☮
pi_120652276
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijf je lang wakker?
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
pi_120652284
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120652289
Ik heb een sms gestuurd
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120652291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:

[..]

3% :Y

Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek :P
Het is toch íets :D _O-
pi_120652296
Het is gewoon met OV bereikbaar _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:23 #216
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652300
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120652301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Die zie ik iedere week in de sportschool. :'(
sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:27 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652302
Bewegingswetenschappen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120652304
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120652305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me verstandig.
pi_120652308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Dat zal lekker vallen :{
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
denk niet dat dat van de dokter mag...
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #223
18653 crew  D.
pi_120652310
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is toch íets :D _O-
Ik zat ook vol verbazing te kijken :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:37 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652314
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Hoelaat eruit?
pi_120652322
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
Bij Sterren Springen deed ie het nog.
I reject reality and substitute my own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')