Vannacht om 5u al verwijderdquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Iemand heeft hem weggehaald
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request#Muziek
Anthem 2012 is weg
Sowieso, ben ik wel aan toe.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind wel dat met twee keer de Yeah Yeah Yeahs die gedraaid moet worden...
Die zie ik iedere week in de sportschool.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie
Goed idee even mijn plaat in het logboek zetten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
3%quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen he?
Ow ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan.... dit jaar heb ik nog geen nummer aangevraagdquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Het is toch íetsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
3%
Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek
sport Adje?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zie ik iedere week in de sportschool.
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Lijkt me verstandig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Dat zal lekker vallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
denk niet dat dat van de dokter mag...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Hoelaat eruit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Bij Sterren Springen deed ie het nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sport Adje?!
of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |