Oh, is dat nu weer veranderd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor. 1 minuut was ruim voorbij.
Hallon, ik ben AdvancedPowerquote:
Zou zomaar kunnen.quote:
Net als dat 'baas' geroep de hele tijd. Ach jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Ik ben en geen jeugd en ik praat geen ONZ.
Huh?? Bedoel je eind december/begin januari? TOen was ik hoogzwanger... zwangerschapsdementie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tussenstop gehad ergens rond 2008/2009?
Zei je wat?quote:
Doet hij thuis ook ..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
"papa betaalt"quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat stuiteren en springen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh?? Bedoel je eind december/begin januari? TOen was ik hoogzwanger... zwangerschapsdementie.
Omdat het kan en lekker draait daar!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Okay. Dat negeer ik vaak....quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat 'baas' geroep de hele tijd. Ach ja
Omdat het kanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Volgens mij omdat Twentequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Hij kan alles wat daar ligt toch weer kopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat hij gek isquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Komt nog!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
iBenny, hebben de Smurfen dit ook gecovered?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij kan alles wat daar ligt toch weer kopen
Zie je wel, jij was er ook nog!quote:
Ik heb gestuurd?quote:
Wij zijn vanavond nog in de Jacobuskerk geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat het publiek het slikt?
Britney Bitch slikken de Tukkers niet. Wees blij
Komt door z'n voortanden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Mail? Over welke mail hebben jullie het?
* Diaan73 aagje is.
Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen hequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef D. het volgende:
K*tmuziek. Tijd om ff iets lekkers te regelen
Vannacht om 5u al verwijderdquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Iemand heeft hem weggehaald
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request#Muziek
Anthem 2012 is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |