quote:
quote:
Nee hoor. 1 minuut was ruim voorbij.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Pientje, ik vind je een schat en dat weet je. Maar bij het vorige topic dat je opende heb je ook het topic gekaapt
hypocriet zijnquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Pientje, ik vind je een schat en dat weet je. Maar bij het vorige topic dat je opende heb je ook het topic gekaapt
Oh, is dat nu weer veranderd?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee hoor. 1 minuut was ruim voorbij.
Hallon, ik ben AdvancedPowerquote:
Zou zomaar kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |