Die kerel die uit het pak scheurt als ie nog langer zo door springt.quote:
fail -1quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:06 schreef De_Nater het volgende:
Ik hoorde Whoehoe en ik moest denken aan Song 2
als ze zoudenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef edjuh18 het volgende:
Met drank zou het Glazen Huis nog leuker zijn
Nee, waar is de Mol? In 't glazen huis!quote:
quote:
Gemist... Door wie?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:07 schreef Blester het volgende:
[..]
Hij werd er meteen op aangesproken.
Pientje, ik vind je een schat en dat weet je. Maar bij het vorige topic dat je opende heb je ook het topic gekaaptquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mag ik een TT-change aanvragen omdat ik eigenlijk lapo had?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |