Moet maar een saai potje zijn geweestquote:
Sowieso.quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet maar een saai potje zijn geweest
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Wacht... Dit is de grootste faal in mijn muziekherkenningscarriëre op de eerste toon...
Ik vond het wel meevallen, Mickey Mouse competitiequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet maar een saai potje zijn geweest
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Wacht... Dit is de grootste faal in mijn muziekherkenningscarriëre op de eerste toon...
Wauw, ik dacht dat je gewoon expres verkeerd postte.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Song 3?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Je dacht zeker aan Fifaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Welke opmerking?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze post zo leuk na je bijdehante opmerking van net
Niet nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal even F5'en voor de TT alsjeblieft.
quote:
Madness en Specials fout van mij viel best mee. Thanks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |