Je dacht zeker aan Fifaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Wacht... Dit is de grootste faal in mijn muziekherkenningscarriëre op de eerste toon...
Welke opmerking?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind deze post zo leuk na je bijdehante opmerking van net
Niet nodig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:05 schreef Pino112 het volgende:
Allemaal even F5'en voor de TT alsjeblieft.
quote:
Madness en Specials fout van mij viel best mee. Thanks.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef De_Nater het volgende:
Wacht... Dit is de grootste faal in mijn muziekherkenningscarriëre op de eerste toon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |