Wij zijn vanavond nog in de Jacobuskerk geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat het publiek het slikt?
Britney Bitch slikken de Tukkers niet. Wees blij
Komt door z'n voortanden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Mail? Over welke mail hebben jullie het?
* Diaan73 aagje is.
Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen hequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef D. het volgende:
K*tmuziek. Tijd om ff iets lekkers te regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |