abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120652087
Nouja, gestuurd, aangevinkt...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652094
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Ik heb gestuurd?
Oh. Even kijken.
I reject reality and substitute my own
pi_120652100
Iemand heeft hem weggehaald
https://nl.wikipedia.org/wiki/3FM_Serious_Request#Muziek

Anthem 2012 is weg
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:30 #179
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120652101
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:

[..]

Gaat er toch om dat het publiek het slikt?

Britney Bitch slikken de Tukkers niet. Wees blij :D
Wij zijn vanavond nog in de Jacobuskerk geweest :D Is nu 24/7 open. Kregen daar een korte uitleg over de kerk.
Make love, not war ☮
pi_120652104
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Pino112 het volgende:
Lila Wolken O+.
_O_
pi_120652105
Lila wolken _O_
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:44 #182
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120652117
Deutsche Schallplatte... nog niet gehoord :o
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:45 #183
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652118
_O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:51 #184
340341 Blester
Membre très utile
pi_120652122
Lila wolken
~ Love comes unseen; we only see it go
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:14:51 #185
18653 crew  D.
pi_120652123
K*tmuziek. Tijd om ff iets lekkers te regelen :P
pi_120652125
Muziek is weer helemaal top!
pi_120652133
DEUTSCHE SCHALLPLATTE.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:03 #188
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652135
Gerard straks om 02:00 toch? :D

_O_
pi_120652138
Dit is weer wat minder.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652139
Matig nummer.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120652140
Ennnn de mail is binnen. Nu die andere nog.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:13 #192
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652143
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Muziek is weer helemaal top!
Dittum.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:20 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652149
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef Qunix het volgende:
Muziek is weer helemaal top!
Blijf je lang wakker?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:43 #194
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652166
Doet me denken aan Peter Fox _O_ Goeie ouwe tijd!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:15:49 #195
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120652171
Mail? Over welke mail hebben jullie het?

* Diaan73 aagje is.
Make love, not war ☮
pi_120652179
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie ;(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:16:16 #197
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652196
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie ;(
Komt door z'n voortanden. :P
pi_120652205
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Diaan73 het volgende:
Mail? Over welke mail hebben jullie het?

* Diaan73 aagje is.
Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
I reject reality and substitute my own
pi_120652206
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:14 schreef D. het volgende:
K*tmuziek. Tijd om ff iets lekkers te regelen :P
Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen he :D ?
pi_120652208
Ik vind wel dat met twee keer de Yeah Yeah Yeahs die gedraaid moet worden...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')