"papa betaalt"quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat stuiteren en springen!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh?? Bedoel je eind december/begin januari? TOen was ik hoogzwanger... zwangerschapsdementie.
Omdat het kan en lekker draait daar!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Okay. Dat negeer ik vaak....quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Net als dat 'baas' geroep de hele tijd. Ach ja
Omdat het kanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat het kanquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Volgens mij omdat Twentequote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef themauster het volgende:
Niet dat ik het een slecht nummer vind hoor maar waarom wordt zo'n oud nummer Anthem?
Hij kan alles wat daar ligt toch weer kopenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Omdat hij gek isquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
Komt nog!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
iBenny, hebben de Smurfen dit ook gecovered?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Hij kan alles wat daar ligt toch weer kopen
Zie je wel, jij was er ook nog!quote:
Ik heb gestuurd?quote:
Wij zijn vanavond nog in de Jacobuskerk geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Gaat er toch om dat het publiek het slikt?
Britney Bitch slikken de Tukkers niet. Wees blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |