Net als dat 'baas' geroep de hele tijd. Ach jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay. Ik ben en geen jeugd en ik praat geen ONZ.
Huh?? Bedoel je eind december/begin januari? TOen was ik hoogzwanger... zwangerschapsdementie.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tussenstop gehad ergens rond 2008/2009?
Zei je wat?quote:
Doet hij thuis ook ..quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:12 schreef JaneDoe het volgende:
waarom probeert johnny alles te slopen daar in t huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |