abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:16:50 #203
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652235
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]

Deutschland
:')14.gif
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:02 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652243
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind wel dat met twee keer de Yeah Yeah Yeahs die gedraaid moet worden...
Sowieso, ben ik wel aan toe.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:06 #205
87554 Cee
Welluk?
pi_120652246
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Holenbeer het volgende:
ik moet regelmatig aan Adje denken wanneer ik Veenstra zie ;(
Die zie ik iedere week in de sportschool. :'(
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:12 #206
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652250
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120652260
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:

[..]

Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Goed idee even mijn plaat in het logboek zetten.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_120652262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[ afbeelding ]

Deutschland
:')
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:35 #209
18653 crew  D.
pi_120652265
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef iBenny het volgende:

[..]

Onze muzieksmaak komt echt voor 0.0% overeen he :D ?
3% :Y

Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:17:50 #210
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120652275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:16 schreef CindieY het volgende:

[..]

Je kunt je request in een logboekje zetten en als de andere FOK!kers opletten, kunnen ze aanvinken dat je request gedraaid is. Daar krijg je dan een mailtje van.
Ow ja, dat heb ik vorig jaar ook gedaan.... dit jaar heb ik nog geen nummer aangevraagd :@
Make love, not war ☮
pi_120652276
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijf je lang wakker?
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
pi_120652284
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120652289
Ik heb een sms gestuurd
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120652291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:

[..]

3% :Y

Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek :P
Het is toch íets :D _O-
pi_120652296
Het is gewoon met OV bereikbaar _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:23 #216
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652300
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120652301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Die zie ik iedere week in de sportschool. :'(
sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:27 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652302
Bewegingswetenschappen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120652304
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120652305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me verstandig.
pi_120652308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Dat zal lekker vallen :{
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
denk niet dat dat van de dokter mag...
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #223
18653 crew  D.
pi_120652310
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is toch íets :D _O-
Ik zat ook vol verbazing te kijken :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:37 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652314
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Hoelaat eruit?
pi_120652322
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
Bij Sterren Springen deed ie het nog.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:56 #226
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120652334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
op een lege maag ? :o
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:04 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_120652340
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

sport Adje?! :o
De loopband, de gewichten, de hometrainer, alles.
pi_120652349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zat ook vol verbazing te kijken :P
Verder mag ik je wel...
pi_120652350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Denk niet dat dat goed valt zonder eten, slaapgebrek e.d.

Al schijnt het dat Gerard ieder jaar een flesje wijn meesmokkelt
pi_120652357
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

op een lege maag ? :o
Da's 1 slok en dan kun je ze al opvegen :') Lijkt me niet verstandig dus.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:34 #231
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652362
Michiel lijkt wel stoned.
pi_120652373
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen :7
In die sappen zitten behoorlijk wat voedingsstoffen.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat de alcohol wat sneller aanslaat :)

Maar goed, met Grolsch als sponsor..... Het had ze een tonnetje extra op kunnen leveren :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120652376
Ze zijn wel lief
pi_120652378
THE BOSS aangevraagd _O_ Dat is smaak.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:57 #235
11102 knep
Mountainfreak
pi_120652382
Leuk dit :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:11 #236
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652390
Tof.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:14 #237
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652392
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

op een lege maag ? :o
alsof ze stiekem niks eten in dat slaapkamertje :')
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120652395
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hoelaat eruit?
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:37 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_120652407
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Michiel lijkt wel stoned.
Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
pi_120652430
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef De_Nater het volgende:
Het is gewoon met OV bereikbaar _O-
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
A mind with a heart of it's own
pi_120652431
Ik wil ook in zo'n regendruppel rondhuppelen _O_ _O_
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:05 #242
260839 vuvuzela
pwèèèèèp
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:07 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652435
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukken :Y.
pi_120652437
The Kinks _O_
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:12 #245
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120652444
Badkamerboeren
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:16 #246
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652449
Noemt even een heel bedrijven arsenaal op :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120652458
The Kinks _O_ _O_ _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:29 #248
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652462
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Cee het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
_O-
pi_120652464
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukken :Y.
Hahahaha! :D
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:21:38 #250
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_120652467
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
Het is niet het eindpunt. :N

~O> ~O> o|O
Make love, not war ☮
pi_120652471
Een liveversie, of is het per definitie live?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652472
The Kinks *O*
pi_120652475
Kinks!
pi_120652476
Slaapt Gerard?
pi_120652484
goede reclame wel
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:03 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120652487
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:20 #257
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652499
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Slaapt Gerard?
:Y Om 02:00 weer helemaal fit te knallen *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:40 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652516
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Minimaal een draaifrequentie van 3x per uur natuurlijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:42 #259
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652519
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Volgend uur :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120652520
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Doe mij The Kinks maar ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:46 #261
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652522


Bazenpakken wel _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:47 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652524
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Vannacht ergens.
pi_120652525
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Is net geweest
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120652526
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:49 #265
11102 knep
Mountainfreak
pi_120652528
Wat een bagger staat er tussen die meest aangevraagde platen :{.
En waarom kan ik geen Toten Hosen aanvragen? :(
pi_120652530
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Slaapt Gerard?
Tot 1:45 uur nog wel
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:52 #267
340341 Blester
Membre très utile
pi_120652531
Wie doet volgende shift en Hoelaat start die?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_120652533
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:Y Om 02:00 weer helemaal fit te knallen *O*
*O*
pi_120652539
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:02 #270
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Michiel.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:05 #271
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Gerard.
pi_120652548
Giel is ook moe.
pi_120652556
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:20 #274
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652558
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Michiel.
:o
pi_120652559
Ik heb gemaild of ik in zo'n regendruppel mag rondlopen.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:35 #276
18653 crew  D.
pi_120652570
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Verder mag ik je wel...
Ondanks mijn fantastische muzieksmaak? :+
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:35 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Michiel
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120652573
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Volgens mij niet.
pi_120652575
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Michiel.
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Gerard.
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:42 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120652576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Is net geweest
Joh :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120652578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:44 #282
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652580
Giel helemaal gebroken op de bank
pi_120652582
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
Giel is ook moe.
Ga dan naar bed :{
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:52 #284
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652583
giel slaapt?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:54 #285
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120652584
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:57 #286
18653 crew  D.
pi_120652586
Oja, het is een Bistro Baguette geworden :P
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:11 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_120652596
Giel is K.O.
pi_120652598
Michiel is leuker imo met graveyard.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652600
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging }:| !
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:14 #290
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652601
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:

[..]

[..]

De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Ja ;(
pi_120652602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
Ik vraag niet naar de slaapgast, ik vraag naar de DJ.
I reject reality and substitute my own
pi_120652603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
vroegah was het gewoon een uurtje ofzo :@
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_120652609
Giel is op
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:24 #294
18653 crew  D.
pi_120652611
Mocht iemand het willen weten :+
pi_120652618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef gers het volgende:

[..]

vroegah was het gewoon een uurtje ofzo :@
Bij Rabbering/Gabbering :Y
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:42 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652625
Zit ie nou gewoon te pitten op de bank. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:45 #297
340341 Blester
Membre très utile
pi_120652628
2:00 Gerard? Gaat m niet worden.
~ Love comes unseen; we only see it go
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:46 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_120652630
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging }:| !
Dat was episch. _O_ (of kan je er nog niet om lachen? :@ )
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:49 #299
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef D. het volgende:
Oja, het is een Bistro Baguette geworden :P
Nom. :9
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:53 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120652632
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_120652633
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Afgelopen nacht.
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')