Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukkenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
Hahahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus tot een uurtje of 3 a 4 moet wel lukken.
Het is niet het eindpunt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
Minimaal een draaifrequentie van 3x per uur natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Volgend uurquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Doe mij The Kinks maarquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Vannacht ergens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Is net geweestquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Om 02:00 weer helemaal fit te knallen
quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Michiel.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |