abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120652471
Een liveversie, of is het per definitie live?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652472
The Kinks *O*
pi_120652475
Kinks!
pi_120652476
Slaapt Gerard?
pi_120652484
goede reclame wel
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:03 #256
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120652487
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:20 #257
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652499
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Slaapt Gerard?
:Y Om 02:00 weer helemaal fit te knallen *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:40 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652516
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Minimaal een draaifrequentie van 3x per uur natuurlijk.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:42 #259
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120652519
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Volgend uur :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120652520
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Doe mij The Kinks maar ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:46 #261
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652522


Bazenpakken wel _O_
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:47 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652524
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Vannacht ergens.
pi_120652525
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
Is net geweest
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_120652526
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:49 #265
11102 knep
Mountainfreak
pi_120652528
Wat een bagger staat er tussen die meest aangevraagde platen :{.
En waarom kan ik geen Toten Hosen aanvragen? :(
pi_120652530
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:21 schreef iFok. het volgende:
Slaapt Gerard?
Tot 1:45 uur nog wel
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:22:52 #267
340341 Blester
Membre très utile
pi_120652531
Wie doet volgende shift en Hoelaat start die?
~ Love comes unseen; we only see it go
pi_120652533
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

:Y Om 02:00 weer helemaal fit te knallen *O*
*O*
pi_120652539
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer wordt Zombie Nation weer een keer gedraaid?
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:02 #270
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652540
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Michiel.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:05 #271
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Gerard.
pi_120652548
Giel is ook moe.
pi_120652556
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:20 #274
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652558
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Michiel.
:o
pi_120652559
Ik heb gemaild of ik in zo'n regendruppel mag rondlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')