Het is toch íetsquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:
[..]
3%
Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek
sport Adje?!quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Die zie ik iedere week in de sportschool.
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken
Lijkt me verstandig.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Dat zal lekker vallenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
denk niet dat dat van de dokter mag...quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Hoelaat eruit?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Bij Sterren Springen deed ie het nog.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
sport Adje?!
of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
op een lege maag ?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Denk niet dat dat goed valt zonder eten, slaapgebrek e.d.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Da's 1 slok en dan kun je ze al opvegenquote:
In die sappen zitten behoorlijk wat voedingsstoffen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen
alsof ze stiekem niks eten in dat slaapkamertjequote:
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |