abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120652276
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Blijf je lang wakker?
Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
pi_120652284
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120652289
Ik heb een sms gestuurd
Looking into TorBox? Get free bonus days by signing up through a referral link! I've had a great experience with it so far. If you'd like the extra days, here's my referral link: https://torbox.app/subscr(...)86-9578-b0cbd970fe3b
pi_120652291
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef D. het volgende:

[..]

3% :Y

Ik heb jou gisteren betrapt op 2 positieve opmerkingen bij goede muziek :P
Het is toch íets :D _O-
pi_120652296
Het is gewoon met OV bereikbaar _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:23 #216
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652300
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120652301
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Cee het volgende:

[..]

Die zie ik iedere week in de sportschool. :'(
sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:27 #218
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120652302
Bewegingswetenschappen _O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120652304
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120652305
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Lijkt me verstandig.
pi_120652308
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Dat zal lekker vallen :{
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652309
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
denk niet dat dat van de dokter mag...
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:34 #223
18653 crew  D.
pi_120652310
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef iBenny het volgende:

[..]

Het is toch íets :D _O-
Ik zat ook vol verbazing te kijken :P
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:37 #224
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120652314
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hihihii.... Heb niet echt veel keuze eigenlijk.... Moet morgen nog wat doen.
Hoelaat eruit?
pi_120652322
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

sport Adje?! :o

of doet hij dat typetje al niet meer? al een tijdje niet meer gezien eigenlijk
Bij Sterren Springen deed ie het nog.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:18:56 #226
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120652334
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
op een lege maag ? :o
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:04 #227
87554 Cee
Welluk?
pi_120652340
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

sport Adje?! :o
De loopband, de gewichten, de hometrainer, alles.
pi_120652349
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zat ook vol verbazing te kijken :P
Verder mag ik je wel...
pi_120652350
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:17 schreef Moody het volgende:
Mogen de DJ's trouwens niet een biertje drinken :?
Denk niet dat dat goed valt zonder eten, slaapgebrek e.d.

Al schijnt het dat Gerard ieder jaar een flesje wijn meesmokkelt
pi_120652357
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

op een lege maag ? :o
Da's 1 slok en dan kun je ze al opvegen :') Lijkt me niet verstandig dus.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:34 #231
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652362
Michiel lijkt wel stoned.
pi_120652373
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef minthy het volgende:

[..]

Lijkt me niet echt handig, aangezien ze amper wat voeding binnenkrijgen :7
In die sappen zitten behoorlijk wat voedingsstoffen.

Ik kan me inderdaad voorstellen dat de alcohol wat sneller aanslaat :)

Maar goed, met Grolsch als sponsor..... Het had ze een tonnetje extra op kunnen leveren :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120652376
Ze zijn wel lief
pi_120652378
THE BOSS aangevraagd _O_ Dat is smaak.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:19:57 #235
11102 knep
Mountainfreak
pi_120652382
Leuk dit :)
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:11 #236
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652390
Tof.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:14 #237
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120652392
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

op een lege maag ? :o
alsof ze stiekem niks eten in dat slaapkamertje :')
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120652395
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hoelaat eruit?
Nou. Morgen ochtend/middag snel boodschappen, cadeau kopen voor kerst (al kan dat ook maandag) en verhuizen van spullen. Ik denk 10 uur wel max is.
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:20:37 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_120652407
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
Michiel lijkt wel stoned.
Wat zou jij doen als je van die grote blauwe dingen voor je raam had staan?
pi_120652430
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:18 schreef De_Nater het volgende:
Het is gewoon met OV bereikbaar _O-
Het is het eindpunt van de trein,
bijna geen mens hoeft er te zijn,
bijna geen hond gaat zover mee:
Enschede
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')