abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:35 #276
18653 crew  D.
pi_120652570
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:19 schreef iBenny het volgende:

[..]

Verder mag ik je wel...
Ondanks mijn fantastische muzieksmaak? :+
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:35 #277
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Michiel
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120652573
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Volgens mij niet.
pi_120652575
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Michiel.
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Gerard.
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:42 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_120652576
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Is net geweest
Joh :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_120652578
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:44 #282
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652580
Giel helemaal gebroken op de bank
pi_120652582
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef iFok. het volgende:
Giel is ook moe.
Ga dan naar bed :{
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:52 #284
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_120652583
giel slaapt?
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:54 #285
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120652584
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:23:57 #286
18653 crew  D.
pi_120652586
Oja, het is een Bistro Baguette geworden :P
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:11 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_120652596
Giel is K.O.
pi_120652598
Michiel is leuker imo met graveyard.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120652600
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging }:| !
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:14 #290
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652601
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:

[..]

[..]

De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Ja ;(
pi_120652602
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
Ik vraag niet naar de slaapgast, ik vraag naar de DJ.
I reject reality and substitute my own
pi_120652603
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:

[..]

Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
vroegah was het gewoon een uurtje ofzo :@
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_120652609
Giel is op
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:24 #294
18653 crew  D.
pi_120652611
Mocht iemand het willen weten :+
pi_120652618
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef gers het volgende:

[..]

vroegah was het gewoon een uurtje ofzo :@
Bij Rabbering/Gabbering :Y
I reject reality and substitute my own
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:42 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120652625
Zit ie nou gewoon te pitten op de bank. _O-
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:45 #297
340341 Blester
Membre très utile
pi_120652628
2:00 Gerard? Gaat m niet worden.
~ Love comes unseen; we only see it go
  ESF Reporter zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:46 #298
87554 Cee
Welluk?
pi_120652630
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging }:| !
Dat was episch. _O_ (of kan je er nog niet om lachen? :@ )
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:49 #299
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120652631
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef D. het volgende:
Oja, het is een Bistro Baguette geworden :P
Nom. :9
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:24:53 #300
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120652632
AFCA
Qui audet adipiscitur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')