Michielquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
quote:
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.quote:
Johquote:
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef gers het volgende:
is er al het jaarlijkse happhardcore momentje geweest?
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:22 schreef CindieY het volgende:
Wie doet een leukere graveyardshift? Gerard of Michiel?
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef De_Nater het volgende:
[..]
[..]
De twee pinobazen zijn het met elkaar oneens.
Ik vraag niet naar de slaapgast, ik vraag naar de DJ.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Met Gers of Sanne maakt het niet uit.
vroegah was het gewoon een uurtje ofzoquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al minimaal twee happy hardcore-plaatjes voorbij horen komen.
Bij Rabbering/Gabberingquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was het gewoon een uurtje ofzo
Dat was episch.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Ik wil Giel wekken zoals hij mij wekte tijdens mijn recordpoging!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |