De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op over het einde van de wereld![]()
1. Het is sowieso onzin
2. De Maya's HEBBEN het helemaal niet voorspeld (is verkeerd geïnterpreteerd door mensen)
3. De Maya's hebben geen rekening gehouden met schrikkeljaren, incl. deze schrikkeljaren zou de wereld een paar maanden geleden al geëindig moeten zijn.
Het is rolfje.quote:
Dekentje eroverheen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Het einde der tijden is begonnen bij mijn voeten, die voelen al overleden aan
Het is een beetje een ouwetje, maar ik heb er ook vrede mee! Echt een stampnummer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee
Ik heb trouwens net in de kroeg ervaren dat Wildstylez de anthem moet worden... hele tent ging los
Een 'anushunt' zou mooier de lading dekken zo aan het eind van het topique.quote:
Jammer dat ze geen Shar haddenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenkun je na gaan.
Dat was hun lot, het lot kan je niet veranderen. Snap dat dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenkun je na gaan.
I too!quote:
dan loopt de planeet nog sneller vol....quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansenquote:
Dan zouden de moeders zich meer bezig kunnen houden met werken ipv met zwanger zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
dan word er over 3 jaar een nieuwe actie opgezet om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
Heb je jouw request meegekregen vanochtend?
dat waren toch Denen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Moody het volgende:
De Maya's, dan zijn toch die lui van die duplo-piramides
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat was hun lot, het lot kan je niet veranderen. Snap dat dan.
Niet-opgerolde vechters rolletjesquote:
Okay. Even omhoog...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansen
Doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een fles shandy koud liggen. zal ik die nog ff soldaat maken? dan ga ik dronken het einde der tijden tegemoet
joe!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
zijn er dan mensen die kniepertjes niet kennen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de apocalyps nog even deze katjes
[ afbeelding ]
Dat is echt uit Drenthe en omstreken volgens mijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Hoi!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Vechters-rolletjes komen niet eens in de buurt van de goddelijkheid van kniepertjes. Heiligschennis, deze vergelijking!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet-opgerolde vechters rolletjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
Ik hield altijd van jullie hoor.
IK OOK VAN JOUquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik heb het dansje geleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Even omhoog...
En hard dansen op Gangam Style?
die vraagt erom ondergeklotst te worden.quote:
Je zoekt het maar uit!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Inclusief Hans van Zetten?![]()
![]()
Die heeft ten minste wel invloed op het lot, definitie van God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.
Wederzijds liefje, wederzijdsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
doeiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even normaal jahquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vechters-rolletjes komen niet eens in de buurt van de goddelijkheid van kniepertjes. Heiligschennis, deze vergelijking!
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!
Kurt, is that you?quote:
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee met slagroom. Slagroomquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
Ik vind kniepertjes zonder slagroom het lekkerst.
Griekenland is al vergaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...
Nee, ondergespoten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vraagt erom ondergeklotst te worden.
Voor het geval dat je het morgen in al je gefeest vergeet?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEEquote:
zal ik jouw kniepertje ff vol slagroom spuiten?quote:
Ja ik moest snel zijn. Straks kon ik het niet meer posten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...
Dit dus, helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...
Ik jou ook.quote:
Geen idee. Het was zo ergens tussen 6 en kwart voor 7 's ochtends.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]kan ik dat nog ergens terugluisteren?
joh, maakt niet uitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik moest snel zijn. Straks kon ik het niet meer posten.
Qunix, Roel, Rock, D., SC...
Oh en jou natuurlijk ook.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit dus, helemaal mee eensHet gaat je goed drierdrosk..
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik moest snel zijn. Straks kon ik het niet meer posten.
Qunix, Roel, Rock, D., SC...
NIETES +1 meer dan jou!quote:
sinds wanneer wordt shandy in flessen verkocht?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik jouw kniepertje ff vol slagroom spuiten?
Hmmzz.. eens even speuren danquote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen idee. Het was zo ergens tussen 6 en kwart voor 7 's ochtends.
Oh toch niet? Wat áárdig van jequote:
Zo heb ik het nog nooit gehoord.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zal ik jouw kniepertje ff vol slagroom spuiten?
Hij lazert niet van die surplsnowboard maar van het krukjequote:
vroeger had je alleen maar flesjesquote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt shandy in flessen verkocht?
Groetjes terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Qunix het volgende:
Ik wil hierbij de groeten doen aan mijn moeder.
vroeger in kleine flesjes. maar je hebt ook een cheap merk bij oa Jumbo: London Shandy. 45cent voor 0.75Liter!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt shandy in flessen verkocht?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh en jou natuurlijk ook.
quote:
joh, t einde der tijden is toch nabij! je bent het over 24u weer vergetenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo heb ik het nog nooit gehoord.
Dat was vorig jaar ook zo irritantquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger had je alleen maar flesjes
+1quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Geo'tje, kan het allemaal iets minder groot? Wat een scrollwerk
quote:
Je kan nu al zien wie bij jullie de baas is. Go Cindy!quote:
Toen was het echt 10x zo erg.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar ook zo irritant
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, t einde der tijden is toch nabij! je bent het over 24u weer vergeten
Okay, gelukkig maar.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
joh, t einde der tijden is toch nabij! je bent het over 24u weer vergeten
quote:
Doet hij toch niet... Een autist is het met beelden in zijn hoofd wat hij met jaren 90 plaatjes wilt uiten ondanks niemand het wil.quote:
Ook al was het iemand anders, dan zou ik hetzelfde zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey ik dacht dat wij aardig tegen elkaar deden
Okequote:Op donderdag 20 december 2012 23:57 schreef CindieY het volgende:
Geo'tje, kan het allemaal iets minder groot? Wat een scrollwerk
Ja hier ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Paxcon het volgende:
Hapert de boel of ligt het aan mijn tv?
leukquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Moody het volgende:
OVER 1,5 MINUUT ZIJN WE ALLEMAAL HARDSTIKKE MORSDOOD!!!!!!![]()
![]()
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Moody het volgende:
![]()
Ik ga jou nog het meest missenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Moody het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vroeger had je alleen maar flesjes
echt? ken t alleen van de blikjes,quote:Op donderdag 20 december 2012 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vroeger in kleine flesjes. maar je hebt ook een cheap merk bij oa Jumbo: London Shandy. 45cent voor 0.75Liter!
Ik oooookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
Ik heb een beetje een oudjaarsavond-gevoel...
Geeft echt zo'n fijn saamhorigheidsgevoel hequote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Moody het volgende:
![]()
t staat bij de Frisdranken. bij mijn jumbo staat er oa Gazeuse naastquote:Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
[..]
echt? ken t alleen van de blikjes,
zal volgende keer beter rondkijken ook in jumbo
we hebben nog 7 uur!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:58 schreef Moody het volgende:
![]()
Alles? Inclusief beeld? Waar?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Heb hem gevonden Cee... alles staat op Youtube
Wel blij dat hij me niet uit mijn nest heeft gebeld
Ja echt hequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee in de hemel kun je nog steeds FOK!ken. Mooi dit.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef Melleyn het volgende:
En dan nu wat nitraten afsteken buiten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t staat bij de Frisdranken. bij mijn jumbo staat er oa Gazeuse naast
Zal vast een grapjas met vuurwerk zijn. Ik hoop dat ze dat niet vlak voor de woonvorm gaan doen, er waren een aantal bewoners waanzinnig bang voor vandaag. Bij elk knalletje vliegen ze tegen het plafondquote:
Da's in eerste instantie geen pretje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Heb hem gevonden Cee... alles staat op Youtube
Wel blij dat hij me niet uit mijn nest heeft gebeld
Cobra6 danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel grappig zijn als iemand het deed
Luisterdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die naar Kenia luisterd?
er zullen vast nog wel een paar Kenianen zijn die dat ook doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die naar Kenia luisterd?
Ik heb gezocht op Serious Request Sky on Fire en toen kreeg het fragment te zien... filmpje van een kwartierquote:
Vind alle updates van SR vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Symphonic het volgende:
deze update begint een beetje vervelend te worden
Ah da's sneu zeg. Kolerelijers met hun rotjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vast een grapjas met vuurwerk zijn. Ik hoop dat ze dat niet vlak voor de woonvorm gaan doen, er waren een aantal bewoners waanzinnig bang voor vandaag. Bij elk knalletje vliegen ze tegen het plafond![]()
die luisteren naar de nieuwste plaat van ABBA: Skimmie Skimmie SKimmiequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zullen vast nog wel een paar Kenianen zijn die dat ook doen
Echt hè? Ik ga hem niet meer omdoen... wordt rood of blauw. Of een felgekleurde... dat is misschien nog leuker.quote:
Boehoe...quote:
Jij kan dat gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
END / De laatste post vóór 21-12-2012: wie plaatst de lapo?.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die luisteren naar de nieuwste plaat van ABBA: Skimmie Skimmie SKimmie
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
ik heb mn apocalyps outfit aan. hoor net een enorme knal hier in Slotervaart
[ afbeelding ]
En ik trap er ook weer eens keihard in...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah da's sneu zeg. Kolerelijers met hun rotjes.
Overigens hoorde ik geen gerommel, deed net alsof ik een apocalips bespeurde..
Houdt moed!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
AJAXquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Apocalypse Please van Muse, maar da's geen singlequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
Je kan dit uur ook niet met iets anders beginnen
Een Calypso?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
we krijgen allemaal een
[ afbeelding ]
op onze knar!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Weet ik het.. ze mogen ook niet drinken maar ik zie er genoeg op stap.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Gepepen worden mag niet volgens de Koran?
Uuropener. Of filler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg, hoe heet dit muziekje eigenlijk elke keer na de eerste plaat van het uur?
Dat is toch een ijsje? Never mind, dat is een Calyppo of iets dergelijksquote:
'Een filler is een muziekje... ' /ericdezwartquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ze verkopen in bars ook cola.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het.. ze mogen ook niet drinken maar ik zie er genoeg op stap.
quote:
Ja die dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
'Een filler is een muziekje... ' /ericdezwart
Lekker istie hè. Echt SR gevoeltje van altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En een witje dan? #dtvquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
"Dit is een filler, een filler is een muzikaal ...."
Boehoehahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh verrek, ik dacht dat ze een baby hadden verwelkomd in het huis voor de visualisatie van de actie... maar het is Van Velzen
En dan ophangenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
Hhaha dat einde van de wereld wat een onasdbfIBHKGFUOYCOUYVBLIVuvYcvHKGCOY*FVIU IBIPV PYBIASVCO
PDLSOPBDUITCQWUL HB
nee, een Apocalypso!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |