Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansenquote:
Dan zouden de moeders zich meer bezig kunnen houden met werken ipv met zwanger zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
dan word er over 3 jaar een nieuwe actie opgezet om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
Heb je jouw request meegekregen vanochtend?
dat waren toch Denen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Moody het volgende:
De Maya's, dan zijn toch die lui van die duplo-piramides
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat was hun lot, het lot kan je niet veranderen. Snap dat dan.
Niet-opgerolde vechters rolletjesquote:
Okay. Even omhoog...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansen
Doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een fles shandy koud liggen. zal ik die nog ff soldaat maken? dan ga ik dronken het einde der tijden tegemoet
joe!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
zijn er dan mensen die kniepertjes niet kennen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |