De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op over het einde van de wereld![]()
1. Het is sowieso onzin
2. De Maya's HEBBEN het helemaal niet voorspeld (is verkeerd geïnterpreteerd door mensen)
3. De Maya's hebben geen rekening gehouden met schrikkeljaren, incl. deze schrikkeljaren zou de wereld een paar maanden geleden al geëindig moeten zijn.
Het is rolfje.quote:
Dekentje eroverheen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef TheVulture het volgende:
Het einde der tijden is begonnen bij mijn voeten, die voelen al overleden aan
Het is een beetje een ouwetje, maar ik heb er ook vrede mee! Echt een stampnummer.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee
Ik heb trouwens net in de kroeg ervaren dat Wildstylez de anthem moet worden... hele tent ging los
Een 'anushunt' zou mooier de lading dekken zo aan het eind van het topique.quote:
Jammer dat ze geen Shar haddenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenkun je na gaan.
Dat was hun lot, het lot kan je niet veranderen. Snap dat dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De maya's zagen niet eens aankomen dat de Spanjaarden ze kwamen vermoordenkun je na gaan.
I too!quote:
dan loopt de planeet nog sneller vol....quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansenquote:
Dan zouden de moeders zich meer bezig kunnen houden met werken ipv met zwanger zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Even in perspectief: Wat zou er gebeuren als al die 5 miljoen baby's zouden blijven leven?
dan word er over 3 jaar een nieuwe actie opgezet om ze in leven te houden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Moody het volgende:
Neequote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef Cee het volgende:
Heb je jouw request meegekregen vanochtend?
dat waren toch Denen?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Moody het volgende:
De Maya's, dan zijn toch die lui van die duplo-piramides
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Dat was hun lot, het lot kan je niet veranderen. Snap dat dan.
Niet-opgerolde vechters rolletjesquote:
Okay. Even omhoog...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ze zijn niet koud maar wel helemaal verdoofd van de vermoeidheid... ik had niet zo hard op Gangnam Style moeten dansen
Doen!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb nog een fles shandy koud liggen. zal ik die nog ff soldaat maken? dan ga ik dronken het einde der tijden tegemoet
joe!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
zijn er dan mensen die kniepertjes niet kennen?
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de apocalyps nog even deze katjes
[ afbeelding ]
Dat is echt uit Drenthe en omstreken volgens mijquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Hoi!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
Vechters-rolletjes komen niet eens in de buurt van de goddelijkheid van kniepertjes. Heiligschennis, deze vergelijking!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Niet-opgerolde vechters rolletjes
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
Ik hield altijd van jullie hoor.
IK OOK VAN JOUquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja ik heb het dansje geleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Even omhoog...
En hard dansen op Gangam Style?
die vraagt erom ondergeklotst te worden.quote:
Je zoekt het maar uit!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Inclusief Hans van Zetten?![]()
![]()
Die heeft ten minste wel invloed op het lot, definitie van God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.
Wederzijds liefje, wederzijdsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
doeiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even normaal jahquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vechters-rolletjes komen niet eens in de buurt van de goddelijkheid van kniepertjes. Heiligschennis, deze vergelijking!
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!
Kurt, is that you?quote:
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee met slagroom. Slagroomquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
Ik vind kniepertjes zonder slagroom het lekkerst.
Griekenland is al vergaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...
Nee, ondergespoten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vraagt erom ondergeklotst te worden.
Voor het geval dat je het morgen in al je gefeest vergeet?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEEquote:
zal ik jouw kniepertje ff vol slagroom spuiten?quote:
Ja ik moest snel zijn. Straks kon ik het niet meer posten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...
Dit dus, helemaal mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...
Ik jou ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |