krgggrgrggr wat zeg je?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Gaat lekker met Veenstra's stem of niet?
Was nog erger vanmiddag.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Zaterdag zegt hij niets meerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Ging echt weer de goede kant op, maar hij had dat meezingen net beter kunnen latenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
Vultje!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Goeieavond allemaal![]()
Ik ga ook nog even mee doen.. heb net een flinke kerstborrel achter mijn kiezen dus gooi er maar wat feestmuziek in
hij krijgt straks een doventolkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheVulture het volgende:
duurt ook niet lang meer was het planquote:Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
overheid is eigenaar maar het is verder een zelfstandig bedrijf
niemand denkt dat hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het precies om 00.00 is?..
KAn ook morgen middag om 14.00 dat alle vulkanen uitgaan barsten en tsunami's komen etc.
Je weet wat een grapje is, hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die de maya-kalender niet snappen en cataclysten napraten..zucht Veenstra..doe dat nou niet
Nee, 14.00u is zo'n rare tijd. Net na de lunch.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het precies om 00.00 is?..
KAn ook morgen middag om 14.00 dat alle vulkanen uitgaan barsten en tsunami's komen etc.
het was niet leuk je gekund te hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Nog ~12 minuten
Het was leuk jullie gekend te hebben
er valt ook weinig meer te verdienenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
duurt ook niet lang meer was het plan
Veel te vroeg opstaanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
Volgens mij begon het pas om 5 uur, dat einde van de wereld.
12 uur moet in mexico zijn. Duurt nog eventjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
Ik dacht 21:12 maar in welke tijdzone?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef De_Nater het volgende:
En dan zit ik nog in Almelo... liever rond 16:00 uur dan... dan ben ik weer thuis.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee, 14.00u is zo'n rare tijd. Net na de lunch.
ff Slayer nu, en je kan hem afvoerenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ging echt weer de goede kant op, maar hij had dat meezingen net beter kunnen laten
Ceequote:
Hierheen fietsen zit er niet meer in zeker?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Nog ~12 minuten
Het onderscheid begint me langzaamaan te duizelen..zullen we gewoon afspreken het de komende 2000 jaar niet meer over het einde van de wereld te hebben?quote:
`quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hou toch eens op over het einde van de wereld![]()
1. Het is sowieso onzin
2. De Maya's HEBBEN het helemaal niet voorspeld (is verkeerd geïnterpreteerd door mensen)
3. De Maya's hebben geen rekening gehouden met schrikkeljaren, incl. deze schrikkeljaren zou de wereld een paar maanden geleden al geëindig moeten zijn.
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
Nog ~12 minuten
blij dat je er even serieus op ingaatquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1. Het is sowieso onzin
2. De Maya's HEBBEN het helemaal niet voorspeld (is verkeerd geïnterpreteerd door mensen)
3. De Maya's hebben geen rekening gehouden met schrikkeljaren, incl. deze schrikkeljaren zou de wereld een paar maanden geleden al geëindig moeten zijn.
DAN VERGAAT DE WERELD !!1!11quote:
Sherlock of nie dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1. Het is sowieso onzin
Ik snap wel dat mensen denken dat de wereld niet vergaat, maar nog steeds blijft iedereen denken dat de Maya's het wel voorspeld hebben... En zelfs dát is niet waarquote:
vanuit het hiernamaals?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...
Heeft ze vantevoren opgenomenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...
dat is ie ook, maar dat merken we morgen pasquote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1. Het is sowieso onzin
Dus omdat die verdomde maya's het fout hebben, mogen wij het er niet over hebben?! Als ik een examen fout maak wordt er uren over doorgepraat!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1. Het is sowieso onzin
Is het niet het einde van een tijdperk? Nu naar de 4de dimensie en shit?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik snap wel dat mensen denken dat de wereld niet vergaat, maar nog steeds blijft iedereen denken dat de Maya's het wel voorspeld hebben... En zelfs dát is niet waar
VERWARRINGquote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
4. een deskundige wist mij laatst te vertellen dat deze kalender deeltje 12 was en die gaat morgen alleen over in deeltje 13.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:48 schreef Mr.Houdoe het volgende:
1. Het is sowieso onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |