Ja ik heb het dansje geleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Even omhoog...
En hard dansen op Gangam Style?
die vraagt erom ondergeklotst te worden.quote:
Je zoekt het maar uit!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
Ik hield altijd van jullie hoor.
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee
Inclusief Hans van Zetten?![]()
![]()
Die heeft ten minste wel invloed op het lot, definitie van God.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom hoef je ook niet te bidden naar een God.
Wederzijds liefje, wederzijdsquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, FOK!, Rolfje, Minthy, Pino, Cindy, Henk, alors, Luna, anderen, het was leuk jullie gekend te hebben.
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Paxcon het volgende:
zijn er dan mensen die kniepertjes niet kennen?
doeiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe eens even normaal jahquote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vechters-rolletjes komen niet eens in de buurt van de goddelijkheid van kniepertjes. Heiligschennis, deze vergelijking!
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, zonder, maar Giel noemde wel je naam!
Kurt, is that you?quote:
ja, ik vond jou ook leuk hoor. fijn dat je me vergeet in je lijstje. ik hoor niet tot "anderen" vind ik zelf...quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee met slagroom. Slagroomquote:Op donderdag 20 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
Ik vind kniepertjes zonder slagroom het lekkerst.
Griekenland is al vergaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In Griekenland is het een uur later en m'n vriendin loopt net nog tegen me te praten...
Nee, ondergespoten.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die vraagt erom ondergeklotst te worden.
Voor het geval dat je het morgen in al je gefeest vergeet?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |