Zal vast een grapjas met vuurwerk zijn. Ik hoop dat ze dat niet vlak voor de woonvorm gaan doen, er waren een aantal bewoners waanzinnig bang voor vandaag. Bij elk knalletje vliegen ze tegen het plafondquote:
Da's in eerste instantie geen pretje.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:00 schreef TheVulture het volgende:
Heb hem gevonden Cee... alles staat op Youtube
Wel blij dat hij me niet uit mijn nest heeft gebeld
Cobra6 danquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee maar het zou wel grappig zijn als iemand het deed
Luisterdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die naar Kenia luisterd?
er zullen vast nog wel een paar Kenianen zijn die dat ook doenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ben ik de enige die naar Kenia luisterd?
Ik heb gezocht op Serious Request Sky on Fire en toen kreeg het fragment te zien... filmpje van een kwartierquote:
Vind alle updates van SR vervelendquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Symphonic het volgende:
deze update begint een beetje vervelend te worden
Ah da's sneu zeg. Kolerelijers met hun rotjes.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Zal vast een grapjas met vuurwerk zijn. Ik hoop dat ze dat niet vlak voor de woonvorm gaan doen, er waren een aantal bewoners waanzinnig bang voor vandaag. Bij elk knalletje vliegen ze tegen het plafond![]()
die luisteren naar de nieuwste plaat van ABBA: Skimmie Skimmie SKimmiequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
er zullen vast nog wel een paar Kenianen zijn die dat ook doen
Echt hè? Ik ga hem niet meer omdoen... wordt rood of blauw. Of een felgekleurde... dat is misschien nog leuker.quote:
Boehoe...quote:
Jij kan dat gewoonquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Pino112 het volgende:
END / De laatste post vóór 21-12-2012: wie plaatst de lapo?.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die luisteren naar de nieuwste plaat van ABBA: Skimmie Skimmie SKimmie
quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
ik heb mn apocalyps outfit aan. hoor net een enorme knal hier in Slotervaart
[ afbeelding ]
En ik trap er ook weer eens keihard in...quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah da's sneu zeg. Kolerelijers met hun rotjes.
Overigens hoorde ik geen gerommel, deed net alsof ik een apocalips bespeurde..
Houdt moed!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Whahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
AJAXquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:04 schreef Againzender het volgende:
[ afbeelding ]
Apocalypse Please van Muse, maar da's geen singlequote:Op vrijdag 21 december 2012 00:05 schreef Againzender het volgende:
Je kan dit uur ook niet met iets anders beginnen
Een Calypso?quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef 3rdRock het volgende:
we krijgen allemaal een
[ afbeelding ]
op onze knar!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Weet ik het.. ze mogen ook niet drinken maar ik zie er genoeg op stap.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Gepepen worden mag niet volgens de Koran?
Uuropener. Of filler.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zeg, hoe heet dit muziekje eigenlijk elke keer na de eerste plaat van het uur?
Dat is toch een ijsje? Never mind, dat is een Calyppo of iets dergelijksquote:
'Een filler is een muziekje... ' /ericdezwartquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ze verkopen in bars ook cola.quote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik het.. ze mogen ook niet drinken maar ik zie er genoeg op stap.
quote:
Ja die dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef alors het volgende:
[..]
'Een filler is een muziekje... ' /ericdezwart
Lekker istie hè. Echt SR gevoeltje van altijdquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En een witje dan? #dtvquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef Pino112 het volgende:
"Dit is een filler, een filler is een muzikaal ...."
Boehoehahahahaquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Oh verrek, ik dacht dat ze een baby hadden verwelkomd in het huis voor de visualisatie van de actie... maar het is Van Velzen
En dan ophangenquote:Op vrijdag 21 december 2012 00:08 schreef henkde_j het volgende:
Hhaha dat einde van de wereld wat een onasdbfIBHKGFUOYCOUYVBLIVuvYcvHKGCOY*FVIU IBIPV PYBIASVCO
PDLSOPBDUITCQWUL HB
nee, een Apocalypso!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |