Dus Lamabal wordt deze week een Lambal?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Lamabal het volgende:
Zelfs hier in het dorp hangt er een grote poster van:
Wij steunen 3FM!
En tevens verkopen we grolsch blikken bier. 0,25 gaat naar 3fm.
Een reden om bier te drinken dacht ik zo
Dat Belgische record!quote:
Ik vrees van wel. Alles voor het goede doel he.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus Lamabal wordt deze week een Lambal?
Tja. Het wordt (veel) aangevraagd dus dan moet het gedraaid worden. Alles voor het geld.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
Alsjeblieft zegGelukkig is er genoeg afwisseling met relatief goede muziek...
De beugelbekkies kunnen even losquote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
Zolang het door veel mensen aangevraagd wordt, zal het helaas gedraaid worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
SR is voor iedereen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
Bewijst maar eens dat de massa niet echt bijster goede smaak heeft.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja. Het wordt (veel) aangevraagd dus dan moet het gedraaid worden. Alles voor het geld.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:35 schreef heloef het volgende:
[..]
SR is voor iedereen.
Plus ik vind dit stiekem heel leuk, godver.
Draaien ze Bieber ofzo??quote:Op woensdag 19 december 2012 12:33 schreef De_Nater het volgende:
Het kan raar lopen, maar ik noem 'm niet.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:39 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Het kan raar lopen, maar ik noem 'm niet.
quote:
Oh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een mysterie is hij niet.
Google, zo'n goede uitvinding ik dat toch.quote:
Ach sommige dingen blijf je je afvragen zonder dat je op het idee komt om te googlen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Google, zo'n goede uitvinding ik dat toch.
Een van de drijvende krachten achter Wie is de Mol?.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt een mysterie is hij niet.
Klopt jaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een van de drijvende krachten achter Wie is de Mol?.
Al begrijpen sommige bultruggen dat nog niet echt. Gaan ze Apple Maps gebruiken enzo. /oude grapquote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Google, zo'n goede uitvinding ik dat toch.
3 januariquote:
Dat heb ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach sommige dingen blijf je je afvragen zonder dat je op het idee komt om te googlen.
Pien!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mint!.
Presentatie ging wel goed opzich, mooi expres als eerste gegaan zodat ik ervanaf was.
Ik ben nog steeds aan het wegen of dat mokkel langs hem nou lekker is of niet...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
Domien, mountainbikes, dat zijn wielrenfietsen
.
http://freaknacht.hole1988.nl/quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Qunix het volgende:
Arg.... Moet ik weer de stream link opzoeken
Ah, ja, dat wil ik ook wel. Als je de link hebt, post die dan ook even hier bittequote:
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...quote:
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...
Ba-dum, TSSSSSquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef De_Nater het volgende:
'Ik weet niet of ik me nu genaaid moet voelen of niet. Nou, dit is dus goed voor 3 bevallingspaketten'
Volgens mij ben je dan wel genaaid, als je 3 bevallingspaketten nodig hebt...
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
Oh vandaar..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...![]()
Windows Media, blegh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Qunix het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Na Love, don't let me go en Just a little more love heeft Guitta weinig boeiends meer uitgebracht.
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....
Dat zou beter zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Werkt in VLC prima op de Mac.
Als er een mp4 stream is....
Ja iddquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...
Ja deze plaat is best aardig. Maar de meeste platen van Guetta kunnen mij weinig boeien.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Sia maakt Shewolf tot een prachtige plaat.
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat het sneeuwen dan..?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef borisz het volgende:
Zo het laatste sportjournaal met Aicha
Nightly builds, dat houdt in?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
http://livestreams.omroep(...)fm/3fm.isml/3fm.m3u8
Ah. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Waarom die dan wel, en ik maar zoeken naar de windows streamquote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.
Omdat ik nu de OP kan aanpassen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom die dan wel, en ik maar zoeken naar de windows stream
Dankquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik nu de OP kan aanpassen.
Ik zal die andere er dan ook in zetten.
... aangezien de support nog zo minimaal is vraag ik me af of dat nut heeft. Deze stream wordt momenteel namelijk al aangeboden in de Flash-player op 3FM.nl + mobiele apps.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.
Ja, maar Flashquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... aangezien de support nog zo minimaal is vraag ik me af of dat nut heeft. Deze stream wordt momenteel namelijk al aangeboden in de Flash-player op 3FM.nl + mobiele apps.
Oké, ik zal er niks meer over zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, dus ik laat de spelling wat minderen
... en in HTML5 als je browser het ondersteunt dus, momenteel alleen mobiele browsers + Safari op Mac.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar Flash. Pleurt op met Flash.
Mag hoor, ik hou van taalnazi.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oké, ik zal er niks meer over zeggen
Die is zijn kater uitslapen, denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef Snowballed het volgende:
Is onze creep nog gesignaleerd..?
Die MP4-link bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en in HTML5 als je browser het ondersteunt dus, momenteel alleen mobiele browsers + Safari op Mac.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef De_Nater het volgende:
Kan ik met VLC op de één of andere manier zorgen dat het audiospoor de radiostream is en het videospoor de webcamstream?
Geen idee. Maar is ook lastig omdat het nooit gelijk zal lopen..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef De_Nater het volgende:
Kan ik met VLC op de één of andere manier zorgen dat het audiospoor de radiostream is en het videospoor de webcamstream?
Dat maakt ook niet uit. Ik laat wel twee VLC vensters open staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is ook lastig omdat het nooit gelijk zal lopen..
Daar was weinig geek aanquote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw geek speak-tijd heb je al gehad gisteravond.
Volgens Family Guy heeft Rudolf een tumor in zijn neus...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef De_Nater het volgende:
Rendierenneuzen zijn rood, omdat ze inspanning moeten leveren. Weten we dat ook weer
Ik heb geprobeerd wat vaktaal te gebruiken, zodat het net leek alsof ik nog in de zorg zitquote:
Gerard vind het ook niets...quote:
Ook goeiemorgenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Goedemiddaaaaag! Ben weer wakker, wel een kleine kater
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Goedemiddaaaaag! Ben weer wakker, wel een kleine kater
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Snowballed het volgende:
Deze is wel lekker btw.. wat een strot..
Yup en een super live act geven ze weg...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Snowballed het volgende:
Deze is wel lekker btw.. wat een strot..
Weet er alles van...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup en een super live act geven ze weg...
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef De_Nater het volgende:
Iemand nog visualisatie nodig bij dit nummer?
Liever nietquote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef De_Nater het volgende:
Iemand nog visualisatie nodig bij dit nummer?
Dat valt nog mee.quote:
quote:
(alweer) eensquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vin je lekkah![]()
Zo niet mijn ding maar zo'n lekker nummer
Krijg je met een zwijn op de radioquote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef De_Nater het volgende:
Hé, de swijnenstal is ook gearriveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
b
[..]
Krijg je met een zwijn op de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
(alweer) eensEn de jongens hier vinden het ook geweldig.
Ik doe mn best. Al lijken ze nu even hun eigen smaak te ontwikkelen/proevenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijk
Sop sopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het ook. Al ben ikzelf muzikaal vooral onderlegd door de platenkast van mijn vader....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijk
Daar ontkom je toch niet aan..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Al lijken ze nu even hun eigen smaak te ontwikkelen/proeven
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ontkom je toch niet aan..
zwarte pieten styl![]()
boehoe
Pics van je burka.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar toch is het knap dat ze zich nergens voor schaamt...
Waar ik in een burka loop om rolletjes te verstoppen, staat zij op het podium in latex
Zo begon het hier bij mij ookquote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Al ben ikzelf muzikaal vooral onderlegd door de platenkast van mijn vader....
Ow die vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ontkom je toch niet aan..
zwarte pieten styl![]()
boehoe
De nacht met Frans was leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
Is er eigenlijk sinds de start iets heel buitengewoons gebeurd?
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
One Direction, tijd om koffie te halen.
Tof dat je dat doet...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die vond ik ook leuk.Gangnam style is hier ook favoriet.
Twan vindt Gers Pardoel leuk, dus daar gaan we vanavond naartoe als hij slaapgast is.
Waar zou ze zich voor moeten schamen..?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar toch is het knap dat ze zich nergens voor schaamt...
Waar ik in een burka loop om rolletjes te verstoppen, staat zij op het podium in latex
Zatte hertjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef IPA het volgende:
Spontaan ingestudeerd dansje. Leuk leuk! Toch zie ik liever zatte hertjes.
Jonge grietjes in de bloei van hun leven met een Jillz teveel op zeg maar. Ik wilde eigenlijk 'dolle juinen' zeggen, maar dacht dat dat tè Brabants was.quote:
Wat mij betreft hoeft ze zich nergens voor te schamen, maar ze wordt nogal eens bespot om haar omvangquote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waar zou ze zich voor moeten schamen..?
Ze doet gewoon wat in haar straatje past.... en dat doet ze erg goed...
Ik ga zelfs misschien vrijdag naar het concert van Gers Pardoel in Hengelo...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet...
Sander wilde ook gaan.. maar het is me echt te ver
Dus volgend jaar
Ga ik met mijn eigen Sander en Koen
Ah okequote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef IPA het volgende:
[..]
Jonge grietjes in de bloei van hun leven met een Jillz teveel op zeg maar. Ik wilde eigenlijk 'dolle juinen' zeggen, maar dacht dat dat tè Brabants was.
Ach tja... lui die een ander op uiterlijk veroordelenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft ze zich nergens voor te schamen, maar ze wordt nogal eens bespot om haar omvang
Hahah cool bewust zo genoemd of puur toeval?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet...
Sander wilde ook gaan.. maar het is me echt te ver
Dus volgend jaar
Ga ik met mijn eigen Sander en Koen
Toevallig bewustquote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah cool bewust zo genoemd of puur toeval?
Naat kennende FM-radio.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij luistert naar de radio of naar de tv?
Volgens mij loop ik achter
Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij gaat dit t eerste jaar worden zonder echt anthem
Het is pas de eerste dag.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
Ik vind je lekkâh.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
Laten we hopen dat die het zeker niet wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:26 schreef IPA het volgende:
Ik denk toch De Kraaien, vooral als donderdag/vrijdagnacht de studenten loskomen.
Gaat alleen nu de rest van de dag in mijn kop zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef rubbereend het volgende:
ik vind eht nog steeds een lekker nummer dit
ik ga met je meequote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
¤ 295.382,- was de stand na dag 1 vorig jaar.
Meer of minder? Ik zeg meer
Vind het wel een goeie springplaat voor zo'n evenement. Niet te ingewikkeld enzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die het zeker niet wordt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
fok lag er even uit, bij jullie ook ?
Nee, al hoorde ik mijn buurman wel huilen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
Ja schat het wel ja...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
¤ 295.382,- was de stand na dag 1 vorig jaar.
Meer of minder? Ik zeg meer
Alleen jammer dat het zo'n ontzettende schijtplaat isquote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef IPA het volgende:
[..]
Vind het wel een goeie springplaat voor zo'n evenement. Niet te ingewikkeld enzo.
Volgens jou.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het zo'n ontzettende schijtplaat is
http://3fm.nl/profielfotoquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
LL hoe krijg jij die speen in je avatar? Ik wil ook!
Kwaliteit.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:30 schreef Snowballed het volgende:
Ze willen ook een flashmob net als in Groningen... alleen er mist iets..........
Een leuk liedje en veel mensen.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:30 schreef Snowballed het volgende:
Ze willen ook een flashmob net als in Groningen... alleen er mist iets..........
Flashmobquote:Op woensdag 19 december 2012 13:30 schreef Snowballed het volgende:
Nee dat is niet voor hier toch. Ik wil gewoon die speen in mijn huidige avatar op FOk!quote:
Wacht ffquote:Op woensdag 19 december 2012 13:29 schreef Diaan73 het volgende:
LL hoe krijg jij die speen in je avatar? Ik wil ook!
Was ie goed..?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Dus euphoria gemist omdat de glazenwasser op zijn praatstoel zat
Luister je 'm tijdens het nieuws even terug op joeptjoepquote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Koppie koffie glazenwassert?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Je kunt gewoon een foto aanpassen en opslaan..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is niet voor hier toch. Ik wil gewoon die speen in mijn huidige avatar op FOk!
Ik moet zo wegquote:Op woensdag 19 december 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Luister je 'm tijdens het nieuws even terug op joeptjoep
En, welk kledingstuk heb je uitgetrokken?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:31 schreef LovelyLady het volgende:
Art, gestopt met Redactie Sport?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
En, welk kledingstuk heb je uitgetrokken?
Geen 1, weet je hoe koud het is?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:33 schreef TheArt het volgende:
[..]
En, welk kledingstuk heb je uitgetrokken?
Lieke Veld, is nacht-DJ.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:34 schreef De_Nater het volgende:
Ik vind deze vrouw klinken als onze weervrouw bij nos...
Liekequote:
Dat ze maar snel naar 538 mag verdwijnenquote:
Geeft niet joh. Misschien vanavond??quote:Op woensdag 19 december 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
DiaanIk krijg het ff niet goed voor elkaar
Daar bleef het ook bij he.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:36 schreef IPA het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat d'r? Ziet er leuk uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |