http://freaknacht.hole1988.nl/quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Qunix het volgende:
Arg.... Moet ik weer de stream link opzoeken
Ah, ja, dat wil ik ook wel. Als je de link hebt, post die dan ook even hier bittequote:
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...quote:
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...
Ba-dum, TSSSSSquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef De_Nater het volgende:
'Ik weet niet of ik me nu genaaid moet voelen of niet. Nou, dit is dus goed voor 3 bevallingspaketten'
Volgens mij ben je dan wel genaaid, als je 3 bevallingspaketten nodig hebt...
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
Oh vandaar..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...![]()
Windows Media, blegh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Qunix het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Na Love, don't let me go en Just a little more love heeft Guitta weinig boeiends meer uitgebracht.
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....
Dat zou beter zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Werkt in VLC prima op de Mac.
Als er een mp4 stream is....
Ja iddquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Werkt in VLC prima op de Mac.
Als er een mp4 stream is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |