Windows Media, blegh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Qunix het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Na Love, don't let me go en Just a little more love heeft Guitta weinig boeiends meer uitgebracht.
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....
Dat zou beter zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Werkt in VLC prima op de Mac.
Als er een mp4 stream is....
Ja iddquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...
Ja deze plaat is best aardig. Maar de meeste platen van Guetta kunnen mij weinig boeien.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Sia maakt Shewolf tot een prachtige plaat.
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat het sneeuwen dan..?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef borisz het volgende:
Zo het laatste sportjournaal met Aicha
Nightly builds, dat houdt in?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
http://livestreams.omroep(...)fm/3fm.isml/3fm.m3u8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |