3 januariquote:
Dat heb ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ach sommige dingen blijf je je afvragen zonder dat je op het idee komt om te googlen.
Pien!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mint!.
Presentatie ging wel goed opzich, mooi expres als eerste gegaan zodat ik ervanaf was.
Ik ben nog steeds aan het wegen of dat mokkel langs hem nou lekker is of niet...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef DaMook het volgende:
Domien, mountainbikes, dat zijn wielrenfietsen
.
http://freaknacht.hole1988.nl/quote:Op woensdag 19 december 2012 12:46 schreef Qunix het volgende:
Arg.... Moet ik weer de stream link opzoeken
Ah, ja, dat wil ik ook wel. Als je de link hebt, post die dan ook even hier bittequote:
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...quote:
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Whut..? jij hebt minder slaap nodig dan mij geloof ik...
Ba-dum, TSSSSSquote:Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef De_Nater het volgende:
'Ik weet niet of ik me nu genaaid moet voelen of niet. Nou, dit is dus goed voor 3 bevallingspaketten'
Volgens mij ben je dan wel genaaid, als je 3 bevallingspaketten nodig hebt...
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
Oh vandaar..quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom gisteren half twaalf uit mijn bed vanwege nachtdienst... En nu vakantie... twijfel nog of ik doortrek met een bommetje of eerst nog even ga slapen...![]()
Windows Media, blegh.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:49 schreef Qunix het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef Snowballed het volgende:
Heb ik nog iets gemist sinds useless man..?
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
Na Love, don't let me go en Just a little more love heeft Guitta weinig boeiends meer uitgebracht.
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja genoeg, maar of het noemenswaardig is...das wat anders....
Dat zou beter zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Werkt in VLC prima op de Mac.
Als er een mp4 stream is....
Ja iddquote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de wereld even stopte als ik ging slapen...
Ja deze plaat is best aardig. Maar de meeste platen van Guetta kunnen mij weinig boeien.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Sia maakt Shewolf tot een prachtige plaat.
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Gaat het sneeuwen dan..?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:55 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nog 2 dagen en dan wordt je in een grote lege witte ruimte wakker....
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef borisz het volgende:
Zo het laatste sportjournaal met Aicha
Nightly builds, dat houdt in?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
http://livestreams.omroep(...)fm/3fm.isml/3fm.m3u8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |