Ok ga weer zoeken.... Nog steeds een beetje rossig?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik heb een kleine complicatie... Kind op de arm. Nu wel op hek.
Thanksquote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok ga weer zoeken.... Nog steeds een beetje rossig?
Goede TT btw...
Ik kan gewoon niet multitasken... en tv kijken en hier postenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef alors het volgende:
Je kunt haar wel zien hoor vanuit de studio, ik zag haar ook al, jochie heeft iets blauws met rood aan
Jaa vol in beeld!!
Fotoboek heeft nog foto's van 6 jaar terug...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:16 schreef Melleyn het volgende:
Geen idee hoe Diaan er uit ziet, maar ik zoek mee!
http://seriousrequest.3fm.nl/live/quote:Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet multitasken... en tv kijken en hier posten
FOK jij wint...ik mis het steeds....quote:Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik zie haar! Ze staat een beetje vooraan
Yeah, je was vol in beeld. Hij heeft een rode broek aan. Je hebt een gele sjaal om. Want je was net weer in beeld ^^quote:
ik sta bijna helemaal vooraan. Lennon zit op het hek.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
Ja ik zie haar! Ze staat een beetje vooraan
https://www.vraageenplaataan.nl/quote:Op woensdag 19 december 2012 11:19 schreef miieejj het volgende:
waar kan je de top 10 vinden van de meest aangevraagde platen !?
klopt ik was aan het fok!enquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Ronzz het volgende:
Gezien! Kindje op de arm, en volgens mij bezig met telefoon oid.
Hahah tof... Brute naam ook Lennon...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik sta bijna helemaal vooraan. Lennon zit op het hek.
Hij vindt het erg leuk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik sta bijna helemaal vooraan. Lennon zit op het hek.
Hij vindt het erg leuk.
wat een kutlinkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/live/
nou.. leuke top 10quote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
https://www.vraageenplaataan.nl/
Ik.. ohnee Volgend jaar in Leeuwardenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef waxmask het volgende:
Ok dan zitten we dus al op 2 Fokkers vol in beeld...Wie is de volgende?
Ik ga morgen, maar ik heb een zwarte jas aan enzo, dus ik val toch niet opquote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef waxmask het volgende:
Ok dan zitten we dus al op 2 Fokkers vol in beeld...Wie is de volgende?
Een boekquote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef TIM-846 het volgende:
Wat heeft Epke nu gegeven aan de veiling?
Hoezo? Wij gaan samen nog toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik.. ohnee Volgend jaar in Leeuwarden
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:22 schreef TIM-846 het volgende:
Wat heeft Epke nu gegeven aan de veiling?
Zo'n oranje?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze langsloopt
In die clip speelt een oud klasgenootje van mij
Je kijkt gewoon naar de milfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik maar naar die andere mevrouw met gele sjaal kijken. Snapte de factor kind dan ook niet.
Nee deze meneer:quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n oranje?
Damn die kleurcorrecties in die clip![]()
Nou ja, die ander had dus geen kindquote:
Die is cutequote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee deze meneer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achmed_Akkabi
Zat bij mij in de eerste en 2e klas van de middelbare school
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....quote:
en niemand heeft die natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu wel heel duidelijk in beeld. Met zwaaiend kind. Leuk!
Jij flirt.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....
HiDihHo neemt op dus straks even vragen of er en filmpje van gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niemand heeft die natuurlijk
Ik iig niet. Maar wordt getaped geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niemand heeft die natuurlijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
HiDihHo neemt op dus straks even vragen of er en filmpje van gemaakt kan worden.
Hahaha nee niet echt... ben al voorzien wat dat betreft... is bij ons toch gewoon een functie... Als je een vrouw ziet gaat de weegschaal meteen aan... Do or d'ont....quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha nee niet echt... ben al voorzien wat dat betreft... is bij ons toch gewoon een functie... Als je een vrouw ziet gaat de weegschaal meteen aan... Do or d'ont....
Op de middelbare school was het in ieder geval echt een tering kut tyfusmarokkaantje zoals je ze zeg maar kentquote:
http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef LovelyLady het volgende:
Webcam is hier echt slechtligt dat aan die cam of aan mijn laptop
Idem.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha nee niet echt... ben al voorzien wat dat betreft... is bij ons toch gewoon een functie... Als je een vrouw ziet gaat de weegschaal meteen aan... Do or d'ont....
Die is wel beter ja ..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:32 schreef Ronzz het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/webcam/popup
Die beter? Daar kijk ik m namelijk :p
Ja snik maar... met jou flirt ik dus wel...quote:
Als het opneemt wel. Als je vanaf deze ochtend iets wil zien moet je heel lief naar HiDiHo kijken en het tijdslot geven wat je wilt zien...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:33 schreef Stienn het volgende:
Beelden terug kijken kan niet of wel?
Is die lekkah?quote:
Jahquote:
Ff gegoogeld, dat mag er inderdaad best zijnquote:
Ik heb op twitter gisteren met dr afgesproken dat zij volgend jaar het huis in gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff gegoogeld, dat mag er inderdaad best zijn.
Ja logisch...hoef je niet te vragen waar je zoon naar vernoemt is wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Imagine![]()
nu op weg weer naar huis. Twan komt zo thuis.
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Imagine![]()
nu op weg weer naar huis. Twan komt zo thuis.
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber manquote:
Hoor ik daar afgunst?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber man
Oogt minderjarig en nahja nvm
Neuken hoeft nou weer niet he. Misschien is ze wel HEEEEEEEEL aardig.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja ik ben heel jaloers...
Botjes neuken![]()
Het valt toch allemaal wel mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber man
Oogt minderjarig en nahja nvm
Hahah wat weet jij daarvan? Je hebt heel handige stoot kussentjes hoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja ik ben heel jaloers...
Botjes neuken![]()
Nee, het SR12 topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Lamabal het volgende:
Dafuck. Dacht trouwens dat dit het 3FM topic was.
Goeietwitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 19-12-2012 om 11:39:02Giel: "Tegen die speakers valt niet op te boxen!" #3fm #sr12 #woordgrap (via @Kaatje_D) reageer retweet
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Keep the faith![]()
Ik heb niks met Bon Jovi maar het nummer is wel lekker.
Zal ik verder mijn mond maar houden over Lieke
Serieus?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...
Ik word ook niet warm van Bon Jovi.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...
Ja Fok faalde weer volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef JaneDoe het volgende:
zo t liep hier effe vast, stream is ook steeds minder soepel
Ho is!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam seksueel aan jon bon jovi??quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam seksueel aan jon bon jovi??
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Is niet heel mijn ding.. Ik ga meer voor muziek dan voor de artiest
bleghquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...
Zeker 4 heb ik er hier liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef CindieY het volgende:
2 mobieltjes die niet gebruikt worden. Check. Wel meer zelfs
haha en dan lekker alle vrouwen over één kam scherenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...
Ik heb er 3 en gebruik zequote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef CindieY het volgende:
2 mobieltjes die niet gebruikt worden. Check. Wel meer zelfs
Nou ja alle.... veel... was ook in de jaren 90 toen meneer Jovi een stuk populairder was...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha en dan lekker alle vrouwen over één kam scheren
eerder wansmaak van jouw ex
Ach, het is iets dat er op lijkt, zullen ze gedacht hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef DaMook het volgende:
En dan indoorskydiven. Best wel iets heel anders
.
ze klinkt ook erg enthousiast..quote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef DaMook het volgende:
En dan indoorskydiven. Best wel iets heel anders
.
Dat wel, maar totaal niet te vergelijken, doe dan iemand anders zijn/haar wensquote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, het is iets dat er op lijkt, zullen ze gedacht hebben.
Wat?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:52 schreef CindieY het volgende:
Hadden ze het niet gewoon een paar dagen uit kunnen stellen?
Vervul dan iemand anders zijn/haar wens wat ze wel goed kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ach, het is iets dat er op lijkt, zullen ze gedacht hebben.
De parachutesprong. Gaat niet door vandaag omdat het mistig is.quote:
Thnx... we zijn er ook nog steeds heel tevreden mee.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah tof... Brute naam ook Lennon...
Owh, oke, dat heb ik niet meegekregen. Dacht dat je het over Fok! had omdat ie down was.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
De parachutesprong. Gaat niet door vandaag omdat het mistig is.
Was FOK! down dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Owh, oke, dat heb ik niet meegekregen. Dacht dat je het over Fok! had omdat ie down was.
Klaas zei dat het de hele week nog wel zulk weer bleef.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
De parachutesprong. Gaat niet door vandaag omdat het mistig is.
Ik ben juist zo wegquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx... we zijn er ook nog steeds heel tevreden mee.
Nu even rustig verder terug lezen en kom zo bij jullie terug.
Nog maar een paar dagen dan. Het geld is toch wel binnen. Vind het een lullige vervanging zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Klaas zei dat het de hele week nog wel zulk weer bleef.
Lennon was aan het ouwehoeren met de cameraman.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu wel heel duidelijk in beeld. Met zwaaiend kind. Leuk!
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben juist zo weg
Kinderen van school halen en moet nog naar logopedie dus ik gok vanavond weer
Vanochtend ook al...database te druk om 6:30uurquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er werd niet voor niets 2.5minuut niet gepost.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....
Cutequote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon was aan het ouwehoeren met de cameraman.
Nachten doe ik helaas niet aanquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...
True....quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja logisch...hoef je niet te vragen waar je zoon naar vernoemt is wel?
Komende 2 dagen staat de wekker op 6 uur, veel later dan 10 uur ga ik het dus niet maken deze 2 dagenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.
Dat was inderdaad erg mooi en ontroerend.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.
Ik ben al sinds half 9 wakker maar ik ben zo aan het rondracen sindsdien dat ik nu pas even rustig niks kan doen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Dat was inderdaad erg mooi en ontroerend.
Daar kan ik dan wel weer een heel zeik betoog over houden... maar doe ik niet om te laten zien dat ik veranderd ben...quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nu ben ik weer bij.
Iemand nog een screenshot van Lennon die aan het zwaaien is??
Jammer LL dat je weg moest..![]()
Ik moet het ergens op video hebbenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nu ben ik weer bij.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef heloef het volgende:
Janken omdat Kensington in je huiskamer staat, je kunt ook overdrijven.
Tijdslot is 11:15 tot 11:30quote:Op woensdag 19 december 2012 12:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo nu ben ik weer bij.
Daar is hij...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet het ergens op video hebben
Oh, dat stukje had ik even gemist.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef alors het volgende:
[..]Die lui gaan emigreren hoor het was hun afscheidsfeest.
Zou deze moeten zijn...als ie klaar isquote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tijdslot is 11:15 tot 11:30
Had al aan HiDIHO gevraagd of ie dat zwaai filmpje wilden editten en posten... mss ook wel aan het doen...
Super!!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tijdslot is 11:15 tot 11:30
Had al aan HiDIHO gevraagd of ie dat zwaai filmpje wilden editten en posten... mss ook wel aan het doen...
Zou super zijn!!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet het ergens op video hebben
Het huiskamerconcert was door hun vrienden als afscheidscadeau gedaanquote:Op woensdag 19 december 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh, dat stukje had ik even gemist.
*raakt DeLuna aan*quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ze in Sneek live gezien en gehoord
Ik heb niet veel live gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ze in Sneek live gezien en gehoord
Ja dan mag er gejankt worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het huiskamerconcert was door hun vrienden als afscheidscadeau gedaan.
Ik ben 1 keer 1 dag naar Pinkpop geweest, ik heb Mika 1 keer live gezien en Kensington 1 keer. Ook nietveel maar het was het waardquote:Op woensdag 19 december 2012 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet veel live gezien.
Maar Kensington Let Go Tour in Hoofddorp, ik was erbij, ik was er bij.
De enige band die ik twee keer in mijn leven live heb zien spelen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou deze moeten zijn...als ie klaar is
Even denken wat heb ik allemaal live gezien. Sinds afgelopen zomer redelijk veel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer 1 dag naar Pinkpop geweest, ik heb Mika 1 keer live gezien en Kensington 1 keer. Ook nietveel maar het was het waard
Nice. Zover ik me herinner: Toto en Guus Meeuwis.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Even denken wat heb ik allemaal live gezien. Sinds afgelopen zomer redelijk veel.
Snoop Dogg, The Killers, The Ting Tings, The Stone Roses, Triggerfinger, Netsky, DJ Fresh, Flux Pavillion en nog een hoop.
Nee ik kan haar niet velen... hoe hard ze het ook probeert het komt allemaal fake over...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik dit zou zeggen.
Maar Roosmarijn doet de updates heel leuk.
Kaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Even koffiepauzeMeteen een lekker nummer
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat ook papa ook mee.
Ah wat leukquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Piquote:
Ik zou er bijna "Glimlach van een kind" door gaan aanvragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat papa ook mee.
Cutequote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Applequote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Windows 8.
Geplaatst vanaf mijn Mac.
Doe es updaten naar W7 dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
Op de laptop waar ik nu mee post staat nog Vista
Ik gebruik deze alleen voor internetten en series downloaden, werkt prima hoorquote:
Het zou reclame's verboden moeten worden om bestaande popnummers te gebruiken... Het is nu verkapte reclame omdat je hersenen meteen aan die reclame gaan denken...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leuk in de reclame, maar los is het echt een traag rotnummer.
Woon je in Enschede dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling ook toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zou reclame's verboden moeten worden om bestaande popnummers te gebruiken... Het is nu verkapte reclame omdat je hersenen meteen aan die reclame gaan denken...
Met bijbehorende foutmelding op het schermquote:
HAAAAAAAAA, you so funny and stuffffquote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee is met de prive helicopter uit Maastricht vertrokken...
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee is met de prive helicopter uit Maastricht vertrokken...
Als ze dat uit eigen beweging doen valt er vast meer doekoe te halen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Werd net aangebeld, een dame van de Woningbouwvereniging met een bloemetje (we hadden wat overlast de laatste tijd vanwege asbest verwijderen). Van de week ook al 100 euro van ze gehad!
Ze hebben het alleen onderzocht, er zat geen asbestquote:Op woensdag 19 december 2012 12:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze dat uit eigen beweging doen valt er vast meer doekoe te halen...![]()
Dat is tof!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Werd net aangebeld, een dame van de Woningbouwvereniging met een bloemetje (we hadden wat overlast de laatste tijd vanwege asbest verwijderen). Van de week ook al 100 euro van ze gehad!
Dat zou ik wel kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb een mogelijke actie bedacht: weddenschap aangaan met mensen dat ze niet een uur lang achter elkaar naar nyan cat kunnen luisteren. Mocht het ze lukken betaal jij een x bedrag, mochten ze niet slagen dan betalen zij dat x bedrag.
Moet je zelf natuurlijk wel vermogend zijn, maargoed.
Ik vond de fapmarathon beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb een mogelijke actie bedacht: weddenschap aangaan met mensen dat ze niet een uur lang achter elkaar naar nyan cat kunnen luisteren. Mocht het ze lukken betaal jij een x bedrag, mochten ze niet slagen dan betalen zij dat x bedrag.
Moet je zelf natuurlijk wel vermogend zijn, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |