Ik heb op twitter gisteren met dr afgesproken dat zij volgend jaar het huis in gaatquote:Op woensdag 19 december 2012 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ff gegoogeld, dat mag er inderdaad best zijn.
Ja logisch...hoef je niet te vragen waar je zoon naar vernoemt is wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Imagine![]()
nu op weg weer naar huis. Twan komt zo thuis.
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Imagine![]()
nu op weg weer naar huis. Twan komt zo thuis.
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber manquote:
Hoor ik daar afgunst?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber man
Oogt minderjarig en nahja nvm
Neuken hoeft nou weer niet he. Misschien is ze wel HEEEEEEEEL aardig.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja ik ben heel jaloers...
Botjes neuken![]()
Het valt toch allemaal wel mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he? Ze heeft het figuur van een nog niet geheel ontwikkelde puber man
Oogt minderjarig en nahja nvm
Hahah wat weet jij daarvan? Je hebt heel handige stoot kussentjes hoor...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ja ik ben heel jaloers...
Botjes neuken![]()
Nee, het SR12 topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:42 schreef Lamabal het volgende:
Dafuck. Dacht trouwens dat dit het 3FM topic was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |