Ik ben juist zo wegquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Thnx... we zijn er ook nog steeds heel tevreden mee.
Nu even rustig verder terug lezen en kom zo bij jullie terug.
Nog maar een paar dagen dan. Het geld is toch wel binnen. Vind het een lullige vervanging zo.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef alors het volgende:
[..]
Klaas zei dat het de hele week nog wel zulk weer bleef.
Lennon was aan het ouwehoeren met de cameraman.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu wel heel duidelijk in beeld. Met zwaaiend kind. Leuk!
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben juist zo weg
Kinderen van school halen en moet nog naar logopedie dus ik gok vanavond weer
Vanochtend ook al...database te druk om 6:30uurquote:Op woensdag 19 december 2012 11:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er werd niet voor niets 2.5minuut niet gepost.
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....
Cutequote:Op woensdag 19 december 2012 11:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Lennon was aan het ouwehoeren met de cameraman.
Nachten doe ik helaas niet aanquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...
True....quote:Op woensdag 19 december 2012 11:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja logisch...hoef je niet te vragen waar je zoon naar vernoemt is wel?
Komende 2 dagen staat de wekker op 6 uur, veel later dan 10 uur ga ik het dus niet maken deze 2 dagenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:58 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren he... De avond en nachten zijn toch veel leuker op FOK en SR...
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.
Dat was inderdaad erg mooi en ontroerend.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mooi om daar dan met je kind genaamd Lennon Imagine te horen.
Ik ben al sinds half 9 wakker maar ik ben zo aan het rondracen sindsdien dat ik nu pas even rustig niks kan doen.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
Dat was inderdaad erg mooi en ontroerend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |