Zo'n oranje?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Als ze langsloopt
In die clip speelt een oud klasgenootje van mij
Je kijkt gewoon naar de milfs.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef Da_Sandman het volgende:
En ik maar naar die andere mevrouw met gele sjaal kijken. Snapte de factor kind dan ook niet.
Nee deze meneer:quote:Op woensdag 19 december 2012 11:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zo'n oranje?
Damn die kleurcorrecties in die clip![]()
Nou ja, die ander had dus geen kindquote:
Die is cutequote:Op woensdag 19 december 2012 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee deze meneer:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Achmed_Akkabi
Zat bij mij in de eerste en 2e klas van de middelbare school
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....quote:
en niemand heeft die natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 11:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu wel heel duidelijk in beeld. Met zwaaiend kind. Leuk!
Jij flirt.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien ben ik de enige maar als ik het zo zie is Diaan best een milf hoor...maar da's dan ook iets persoonlijks...jouw milfs zijn niet de mijne....
HiDihHo neemt op dus straks even vragen of er en filmpje van gemaakt kan worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niemand heeft die natuurlijk
Ik iig niet. Maar wordt getaped geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en niemand heeft die natuurlijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 11:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
HiDihHo neemt op dus straks even vragen of er en filmpje van gemaakt kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |