Ik heb niet veel live gezien.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ze in Sneek live gezien en gehoord
Ja dan mag er gejankt worden.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het huiskamerconcert was door hun vrienden als afscheidscadeau gedaan.
Ik ben 1 keer 1 dag naar Pinkpop geweest, ik heb Mika 1 keer live gezien en Kensington 1 keer. Ook nietveel maar het was het waardquote:Op woensdag 19 december 2012 12:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet veel live gezien.
Maar Kensington Let Go Tour in Hoofddorp, ik was erbij, ik was er bij.
De enige band die ik twee keer in mijn leven live heb zien spelen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou deze moeten zijn...als ie klaar is
Even denken wat heb ik allemaal live gezien. Sinds afgelopen zomer redelijk veel.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer 1 dag naar Pinkpop geweest, ik heb Mika 1 keer live gezien en Kensington 1 keer. Ook nietveel maar het was het waard
Nice. Zover ik me herinner: Toto en Guus Meeuwis.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Even denken wat heb ik allemaal live gezien. Sinds afgelopen zomer redelijk veel.
Snoop Dogg, The Killers, The Ting Tings, The Stone Roses, Triggerfinger, Netsky, DJ Fresh, Flux Pavillion en nog een hoop.
Nee ik kan haar niet velen... hoe hard ze het ook probeert het komt allemaal fake over...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik dit zou zeggen.
Maar Roosmarijn doet de updates heel leuk.
Kaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Karina het volgende:
Even koffiepauzeMeteen een lekker nummer
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat ook papa ook mee.
Ah wat leukquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Piquote:
Ik zou er bijna "Glimlach van een kind" door gaan aanvragen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat papa ook mee.
Cutequote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat papa ook mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |