Doe es updaten naar W7 dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef Karina het volgende:
Op de laptop waar ik nu mee post staat nog Vista
Ik gebruik deze alleen voor internetten en series downloaden, werkt prima hoorquote:
Het zou reclame's verboden moeten worden om bestaande popnummers te gebruiken... Het is nu verkapte reclame omdat je hersenen meteen aan die reclame gaan denken...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:19 schreef heloef het volgende:
Ik vind het leuk in de reclame, maar los is het echt een traag rotnummer.
Woon je in Enschede dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:15 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Lennon vond het leuk en wil morgen weer.Morgen gaat papa ook mee.
Dat is de bedoeling ook toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 12:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het zou reclame's verboden moeten worden om bestaande popnummers te gebruiken... Het is nu verkapte reclame omdat je hersenen meteen aan die reclame gaan denken...
Met bijbehorende foutmelding op het schermquote:
HAAAAAAAAA, you so funny and stuffffquote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee is met de prive helicopter uit Maastricht vertrokken...
quote:Op woensdag 19 december 2012 12:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee is met de prive helicopter uit Maastricht vertrokken...
Als ze dat uit eigen beweging doen valt er vast meer doekoe te halen...quote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Werd net aangebeld, een dame van de Woningbouwvereniging met een bloemetje (we hadden wat overlast de laatste tijd vanwege asbest verwijderen). Van de week ook al 100 euro van ze gehad!
Ze hebben het alleen onderzocht, er zat geen asbestquote:Op woensdag 19 december 2012 12:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ze dat uit eigen beweging doen valt er vast meer doekoe te halen...![]()
Dat is tof!quote:Op woensdag 19 december 2012 12:22 schreef Karina het volgende:
Werd net aangebeld, een dame van de Woningbouwvereniging met een bloemetje (we hadden wat overlast de laatste tijd vanwege asbest verwijderen). Van de week ook al 100 euro van ze gehad!
Dat zou ik wel kunnen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb een mogelijke actie bedacht: weddenschap aangaan met mensen dat ze niet een uur lang achter elkaar naar nyan cat kunnen luisteren. Mocht het ze lukken betaal jij een x bedrag, mochten ze niet slagen dan betalen zij dat x bedrag.
Moet je zelf natuurlijk wel vermogend zijn, maargoed.
Ik vond de fapmarathon beter.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:24 schreef De_Nater het volgende:
Ik heb een mogelijke actie bedacht: weddenschap aangaan met mensen dat ze niet een uur lang achter elkaar naar nyan cat kunnen luisteren. Mocht het ze lukken betaal jij een x bedrag, mochten ze niet slagen dan betalen zij dat x bedrag.
Moet je zelf natuurlijk wel vermogend zijn, maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |