Goeietwitter:woordgrap3fm twitterde op woensdag 19-12-2012 om 11:39:02Giel: "Tegen die speakers valt niet op te boxen!" #3fm #sr12 #woordgrap (via @Kaatje_D) reageer retweet
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
Keep the faith![]()
Ik heb niks met Bon Jovi maar het nummer is wel lekker.
Zal ik verder mijn mond maar houden over Lieke
Serieus?quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...
Ik word ook niet warm van Bon Jovi.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wilt hoor... En je bent de eerste vrouw volgens mij die niks sexueels voelt bij Bon Jovi...
Ja Fok faalde weer volgens mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef JaneDoe het volgende:
zo t liep hier effe vast, stream is ook steeds minder soepel
Ho is!quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam seksueel aan jon bon jovi??quote:Op woensdag 19 december 2012 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vraag ik me ook afquote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat is er in hemelsnaam seksueel aan jon bon jovi??
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Is niet heel mijn ding.. Ik ga meer voor muziek dan voor de artiest
bleghquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...
Zeker 4 heb ik er hier liggenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef CindieY het volgende:
2 mobieltjes die niet gebruikt worden. Check. Wel meer zelfs
haha en dan lekker alle vrouwen over één kam scherenquote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ooit een ex gehad die meer verliefd was op die kwal... Als hij op TV was of een CD draaide...ach laat maar...oud zeer...
Ik heb er 3 en gebruik zequote:Op woensdag 19 december 2012 11:47 schreef CindieY het volgende:
2 mobieltjes die niet gebruikt worden. Check. Wel meer zelfs
Nou ja alle.... veel... was ook in de jaren 90 toen meneer Jovi een stuk populairder was...quote:Op woensdag 19 december 2012 11:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
haha en dan lekker alle vrouwen over één kam scheren
eerder wansmaak van jouw ex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |