quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Goedemiddaaaaag! Ben weer wakker, wel een kleine kater
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Snowballed het volgende:
Deze is wel lekker btw.. wat een strot..
Yup en een super live act geven ze weg...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Snowballed het volgende:
Deze is wel lekker btw.. wat een strot..
Weet er alles van...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Yup en een super live act geven ze weg...
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef De_Nater het volgende:
Iemand nog visualisatie nodig bij dit nummer?
Liever nietquote:Op woensdag 19 december 2012 13:10 schreef De_Nater het volgende:
Iemand nog visualisatie nodig bij dit nummer?
Dat valt nog mee.quote:
quote:
(alweer) eensquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vin je lekkah![]()
Zo niet mijn ding maar zo'n lekker nummer
Krijg je met een zwijn op de radioquote:Op woensdag 19 december 2012 13:12 schreef De_Nater het volgende:
Hé, de swijnenstal is ook gearriveerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
b
[..]
Krijg je met een zwijn op de radioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
(alweer) eensEn de jongens hier vinden het ook geweldig.
Ik doe mn best. Al lijken ze nu even hun eigen smaak te ontwikkelen/proevenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |