Ah. Dat heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
http://livestreams.omroep(...)fm/3fm.isml/3fm.m3u8
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is er... maar de gebruikte techniek is zó nieuw dat er alleen nog maar support voor is in VLC nightly builds.
http://livestreams.omroep(...)fm/3fm.isml/3fm.m3u8
Waarom die dan wel, en ik maar zoeken naar de windows streamquote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.
Omdat ik nu de OP kan aanpassen.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waarom die dan wel, en ik maar zoeken naar de windows stream
Dankquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat ik nu de OP kan aanpassen.
Ik zal die andere er dan ook in zetten.
... aangezien de support nog zo minimaal is vraag ik me af of dat nut heeft. Deze stream wordt momenteel namelijk al aangeboden in de Flash-player op 3FM.nl + mobiele apps.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ga ik die even installeren. Thnx. Ik zal hem in de OP zetten.
Ja, maar Flashquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... aangezien de support nog zo minimaal is vraag ik me af of dat nut heeft. Deze stream wordt momenteel namelijk al aangeboden in de Flash-player op 3FM.nl + mobiele apps.
Oké, ik zal er niks meer over zeggenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nu vakantie, dus ik laat de spelling wat minderen
... en in HTML5 als je browser het ondersteunt dus, momenteel alleen mobiele browsers + Safari op Mac.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, maar Flash. Pleurt op met Flash.
Mag hoor, ik hou van taalnazi.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oké, ik zal er niks meer over zeggen
Die is zijn kater uitslapen, denk ikquote:Op woensdag 19 december 2012 13:02 schreef Snowballed het volgende:
Is onze creep nog gesignaleerd..?
Die MP4-link bedoel je?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en in HTML5 als je browser het ondersteunt dus, momenteel alleen mobiele browsers + Safari op Mac.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef De_Nater het volgende:
Kan ik met VLC op de één of andere manier zorgen dat het audiospoor de radiostream is en het videospoor de webcamstream?
Geen idee. Maar is ook lastig omdat het nooit gelijk zal lopen..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef De_Nater het volgende:
Kan ik met VLC op de één of andere manier zorgen dat het audiospoor de radiostream is en het videospoor de webcamstream?
Dat maakt ook niet uit. Ik laat wel twee VLC vensters open staan.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen idee. Maar is ook lastig omdat het nooit gelijk zal lopen..
Daar was weinig geek aanquote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jouw geek speak-tijd heb je al gehad gisteravond.
Volgens Family Guy heeft Rudolf een tumor in zijn neus...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:07 schreef De_Nater het volgende:
Rendierenneuzen zijn rood, omdat ze inspanning moeten leveren. Weten we dat ook weer
Ik heb geprobeerd wat vaktaal te gebruiken, zodat het net leek alsof ik nog in de zorg zitquote:
Gerard vind het ook niets...quote:
Ook goeiemorgenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:09 schreef Stefanovich het volgende:
Goedemiddaaaaag! Ben weer wakker, wel een kleine kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |