Sop sopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo hoort het ook. Al ben ikzelf muzikaal vooral onderlegd door de platenkast van mijn vader....quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uiteraard! Want onze jongens brengen wij wel smaak bij natuurlijk
Daar ontkom je toch niet aan..quote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik doe mn best. Al lijken ze nu even hun eigen smaak te ontwikkelen/proeven
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ontkom je toch niet aan..
zwarte pieten styl![]()
boehoe
Pics van je burka.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar toch is het knap dat ze zich nergens voor schaamt...
Waar ik in een burka loop om rolletjes te verstoppen, staat zij op het podium in latex
Zo begon het hier bij mij ookquote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Al ben ikzelf muzikaal vooral onderlegd door de platenkast van mijn vader....
Ow die vond ik ook leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar ontkom je toch niet aan..
zwarte pieten styl![]()
boehoe
De nacht met Frans was leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
Is er eigenlijk sinds de start iets heel buitengewoons gebeurd?
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
One Direction, tijd om koffie te halen.
Tof dat je dat doet...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow die vond ik ook leuk.Gangnam style is hier ook favoriet.
Twan vindt Gers Pardoel leuk, dus daar gaan we vanavond naartoe als hij slaapgast is.
Waar zou ze zich voor moeten schamen..?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar toch is het knap dat ze zich nergens voor schaamt...
Waar ik in een burka loop om rolletjes te verstoppen, staat zij op het podium in latex
Zatte hertjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef IPA het volgende:
Spontaan ingestudeerd dansje. Leuk leuk! Toch zie ik liever zatte hertjes.
Jonge grietjes in de bloei van hun leven met een Jillz teveel op zeg maar. Ik wilde eigenlijk 'dolle juinen' zeggen, maar dacht dat dat tè Brabants was.quote:
Wat mij betreft hoeft ze zich nergens voor te schamen, maar ze wordt nogal eens bespot om haar omvangquote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waar zou ze zich voor moeten schamen..?
Ze doet gewoon wat in haar straatje past.... en dat doet ze erg goed...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |