Waar zou ze zich voor moeten schamen..?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:16 schreef minthy het volgende:
Je kan er van vinden wat je wil, maar toch is het knap dat ze zich nergens voor schaamt...
Waar ik in een burka loop om rolletjes te verstoppen, staat zij op het podium in latex
Zatte hertjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef IPA het volgende:
Spontaan ingestudeerd dansje. Leuk leuk! Toch zie ik liever zatte hertjes.
Jonge grietjes in de bloei van hun leven met een Jillz teveel op zeg maar. Ik wilde eigenlijk 'dolle juinen' zeggen, maar dacht dat dat tè Brabants was.quote:
Wat mij betreft hoeft ze zich nergens voor te schamen, maar ze wordt nogal eens bespot om haar omvangquote:Op woensdag 19 december 2012 13:19 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waar zou ze zich voor moeten schamen..?
Ze doet gewoon wat in haar straatje past.... en dat doet ze erg goed...
Ik ga zelfs misschien vrijdag naar het concert van Gers Pardoel in Hengelo...quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet...
Sander wilde ook gaan.. maar het is me echt te ver
Dus volgend jaar
Ga ik met mijn eigen Sander en Koen
Ah okequote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef IPA het volgende:
[..]
Jonge grietjes in de bloei van hun leven met een Jillz teveel op zeg maar. Ik wilde eigenlijk 'dolle juinen' zeggen, maar dacht dat dat tè Brabants was.
Ach tja... lui die een ander op uiterlijk veroordelenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoeft ze zich nergens voor te schamen, maar ze wordt nogal eens bespot om haar omvang
Hahah cool bewust zo genoemd of puur toeval?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tof dat je dat doet...
Sander wilde ook gaan.. maar het is me echt te ver
Dus volgend jaar
Ga ik met mijn eigen Sander en Koen
Toevallig bewustquote:Op woensdag 19 december 2012 13:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahah cool bewust zo genoemd of puur toeval?
Naat kennende FM-radio.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij luistert naar de radio of naar de tv?
Volgens mij loop ik achter
Ben ook benieuwd.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
volgens mij gaat dit t eerste jaar worden zonder echt anthem
Het is pas de eerste dag.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
Ik vind je lekkâh.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:24 schreef JaneDoe het volgende:
Laten we hopen dat die het zeker niet wordt.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:26 schreef IPA het volgende:
Ik denk toch De Kraaien, vooral als donderdag/vrijdagnacht de studenten loskomen.
Gaat alleen nu de rest van de dag in mijn kop zittenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef rubbereend het volgende:
ik vind eht nog steeds een lekker nummer dit
ik ga met je meequote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
¤ 295.382,- was de stand na dag 1 vorig jaar.
Meer of minder? Ik zeg meer
Vind het wel een goeie springplaat voor zo'n evenement. Niet te ingewikkeld enzo.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:27 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Laten we hopen dat die het zeker niet wordt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 13:28 schreef Maver24 het volgende:
fok lag er even uit, bij jullie ook ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |