Wat ik je brom:quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Maar 3fm is verder wel pauper ja. Een beetje over de rug van een goed doel een dikke marketingcampagne neerzetten, de DJ's die een dikke vette premie van een tonnetje of wat krijgen (maar niet eten) en uiteindelijk het geld dat toch nergens terecht komt.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom geeft die Beelen met zijn hypocriete smoel niet 90% van zijn salaris aan deze actie dan? Houdt hij nog genoeg over en helpt hij ook aidsnegertjes
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Kan er hier normaal gedaan worden? Kom op zeg. Anders volgen er maatregelen.
BOEMquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn de VBL SC. Wij zijn recht door zee!
Doe eens normaal man. TR gemaakt.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoerige teringsmoofie, what the fuck is jouw probleem?
Deze opmerking snap ik dus nog steeds nietquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef Caland het volgende:
Maar 3fm is verder wel pauper ja. Een beetje over de rug van een goed doel een dikke marketingcampagne neerzetten, de DJ's die een dikke vette premie van een tonnetje of wat krijgen (maar niet eten) en uiteindelijk het geld dat toch nergens terecht komt.
En de zakken van Beelen vullen, ook niet verkeerd want het is zoooooooooo'n progressieve DJquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Maar hey, heel nederland kan wel fijn hun schuldgevoel afkopen deze dagen. Is het toch nog ergens goed voor.
Dat is het ook gewoon hoor, ik vind het hartstikke leuk om te volgen. Maar het echte nut zie ik steeds minder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Maar hey, heel nederland kan wel fijn hun schuldgevoel afkopen deze dagen. Is het toch nog ergens goed voor.
Optyfen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn de VBL SC. Wij zijn recht door zee!
TR.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe jij even normaal en rustig, idioot.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Neuh, maar dit is natuurlijk uitlokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef IPA het volgende:
Ben ik de enige hier die weinig tot niks om de topictitel geeft?
Ga er dan niet op in joh. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat was 5-6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgen Tralala zijn vissen niet wat meer aandacht? Lekker boeiend dat jullie een nummer horen die iedereen ook hoort in dit topic
Gemaakt door kleine kindertjes, ik zou mijn handen er niet aan willen branden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn die shirts/vesten nog een beetje goeie kwaliteit?
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon hoor, ik vind het hartstikke leuk om te volgen. Maar het echte nut zie ik steeds minder.
Juistquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Constant iedereen voor alles en nog wat uitmaken, gezellig mannetje ben jij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.
Ik maak van bosmongool weer een populair woord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.
quote:
Same to you; Lapo-hijack en compleet derailen van een topic. Stelletje zielige huillies.quote:
Ik heb het themashirt, het zal best een aantal maanden overleven. Vrees alleen dat je er geen riem onder moet dragen ivm gaatjesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
De domheid van sommige is onvoorstelbaar "JA WAAR GAAT HET GELD DAN HEEN" Kijk op de site van het Rode Kruism het jaarverslag etcquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik dus nog steeds nietAls er één evenement is, waar ik mijn geld nog aan kwijt zou willen, omdat ze het ergens brengen, is het wel Serious Request... Zeker ook omdat ze gewoon die verantwoording na afloop doen.
De eenmaligheidquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Same to you; Lapo-hijack en compleet derailen van een topic. Stelletje zielige huillies.
quote:
Gewoon doen joh. Veel makkelijker wordt het niet.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was 5-6 jaar geleden.Binnenkort misschien weer een nieuwe poging wagen.
alleen jammer dat ze geen grote jongens maten hebbenquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb het themashirt, het zal best een aantal maanden overleven. Vrees alleen dat je er geen riem onder moet dragen ivm gaatjes
Tuurlijk !quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef miieejj het volgende:
ik zie dat we weer gezellig met elkaar om gaan
DUIDELIJK.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.
Wij zijn het aan die mensen daar verplicht om geld te geven, om de simpele reden dat wij het voor hun ook verpesten, dus nee: buitenlandse doelen zijn prima.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
Gezelligheid, laten we het vooral daar bij houden.
Heb die van vorig jaar, en van dit jaar. Die van vorig jaar is nog prima, niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Voer maar uit. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Waar heb je het over? Ik heb geen topic gejat en ik post gewoon normaal. Jij vindt het alleen leuk iedereen om niks aan te vallen. Anders doe je gewoon normaal.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
[..]
Same to you; Lapo-hijack en compleet derailen van een topic. Stelletje zielige huillies.
Gewoon afvallen, papzak.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen jammer dat ze geen grote jongens maten hebben
Zou wel eens lekker zijn, in een echte grote stad.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Moody het volgende:
Hierom staat het Glazen Huis niet in A'dam of R'dam
Er stond er een in Rdam maar die is gejatquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Moody het volgende:
Hierom staat het Glazen Huis niet in A'dam of R'dam
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Neeeeeeeeee, laat dit niet de nieuwe theme worden pleaseeee
KLB staat er al vol genoeg meequote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
WTF zijn dit voor Noord-Koreaanse praktijken hier?
Vingertjes wijzen schieten we ook niks mee op.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.
nee hoor je mag voor je klachten een topic openen in het forumquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
Daarom. Juist vanwege al die negatieve berichtgeving moeten ze hun cijfertjes wel lekker op orde hebben.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De domheid van sommige is onvoorstelbaar "JA WAAR GAAT HET GELD DAN HEEN" Kijk op de site van het Rode Kruism het jaarverslag etc
Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Ik stop dan gewoon met luisteren.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef tralalala het volgende:
Neeeeeeeeee, laat dit niet de nieuwe theme worden pleaseeee
Dat vest ook? Die ziet er op de foto nogal bol uit zeg maarquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb die van vorig jaar, en van dit jaar. Die van vorig jaar is nog prima, niks mis mee.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Deze opmerking snap ik dus nog steeds nietAls er één evenement is, waar ik mijn geld nog aan kwijt zou willen, omdat ze het ergens brengen, is het wel Serious Request... Zeker ook omdat ze gewoon die verantwoording na afloop doen.
Kappen nou.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.
500 milesquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef TheVulture het volgende:
The Proclaimers zou ik ook wel leuk vinden trouwens
Open een eigen topicquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Daarom heb ik die ook niet gekochtquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat vest ook? Die ziet er op de foto nogal bol uit zeg maar
Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Pardon? Je bent zelf een druif.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.
Wordt SR ooit in een land buiten Nederland gehouden, nou? Nee dus totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
A'dam is een dorp in Europa grapjas.
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
Dank jullie!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
me auchquote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...
Mag ik deze geweldige post wel even plaatsen? Puur voor een inhoudelijke discussie (niet rellen dus).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
even kijken, iedereen schreeuwt dat de overheid niks meer geeft aan ontwikkelingshulp _o-. Dat geweldige rode kruis heeft 25.9 miljoen gekregen van de overheid. Daarvan is 7,5 miljoen opgegaan aan wervingskosten (je weet wel, die knaapjes langs de weg en billboards) en 3.8 miljoen aan administratieve kosten (oftewel het bestuur) want volgens het jaarrapport gaat er 83k naar het prersoneel, waar o waar is de rest van de 3 miljoen heen gegaan.?
[ afbeelding ]
Hej wat zien we daar, RK krijgt nog geld van SR.
Trusten!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Nu kan ik slapen
Tevens een goed nummer.
wel de side-note dat het gaat over 2011 he. Ze hebben verkondigt dat het in 2011 anders zou gaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik deze geweldige post wel even plaatsen? Puur voor een inhoudelijke discussie (niet rellen dus).
Hier hetzelfde.. Ik kijk ook niet voor het goede doel ofzo. Het hoort gewoon een beetje bij het opbouwen van kerstsfeer voor mij.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder geniet ik ook van SR. Ik kijk er zelf ook na, alleen zet ik vraagtekens bij waar het geld naar toegaat. Heeft verder niks met het project te maken. Want het idee van 1 week zitten in een huis zonder eten is best tof! En de sfeer is gezellig daar
Komt ie al.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef tralalala het volgende:
Beetje weinig gelul en veel muziek of ligt het aan mij?![]()
Fransje moet gewoon mopjes tappen.
Is volgens mij wel een discussie-topic over. SR heeft een heel subforum gekregen, niet alleen dit topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
Verder geniet ik ook van SR. Ik kijk er zelf ook na, alleen zet ik vraagtekens bij waar het geld naar toegaat. Heeft verder niks met het project te maken. Want het idee van 1 week zitten in een huis zonder eten is best tof! En de sfeer is gezellig daar
Kunnen vast goed genieten van SR.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:08 schreef maily het volgende:
respects voor de mods deze week; die hebben overwerk!
wie zegt dat hij dat niet doet...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
WIL IEMAND DEZE VRAAG NOU BEANTWOORDEN:
Waarom stellen jullie geen vragen bij het eigenbelang vanBeelen
, die dankzij dit podium TONNEN aan geld in zijn eigen zakken steekt?
Waarom helpt hij die aidsnegers niet???????? van al die poen??????????
En dat terwijl het wel eens veel erger is geweest.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef alors het volgende:
Volgens mij is er echt nog nooit een slotje gezet of mod nodig geweest in deze reeks
Rustig.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
GODVEREDOMME! Er is toch wel bier, in de trapkast... welke mongool zet dat nou daar neer.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef Stefanovich het volgende:
Ik had geen bier, ben net naar de lokale avondwinkel in Enschede gesjeest om nog bier te halen. HOPSAA NU kan ik er tegenaan!
Dat zie je toch: ik!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wie zegt dat hij dat niet doet...
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waarom zou ie? En wie zegt dat ie dat niet doet?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ditquote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En dat terwijl het wel eens veel erger is geweest.
quote:
quote:
Welk aspect van "publieke omroep" is onduidelijk ? Je komt dom overquote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Omdat marketing/geld verdienen over de rug van de zwakste op deze aardplaneet al van alle jaren is. Beelen is daarop geen uitzondering.
Ik denk dat jij beter gewoon terug kunt gaan naar VBL en daar blijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:09 schreef Helpmefok het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Jahoor, we kunnen weer.Nou, wat vind ik me dat Serious Request toch een heerlijk positief en gezellig programma. Ik vind 't echt een ware traktatie om elke dag weer naar al die vrolijkheid en dat optimisme te mogen kijken.
Precies.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dus de hele adorering van die achterlijke hippie is nergens voor nodig?
Ja sorry, ik moest twee keer kijken. En toen ging ikquote:
Ik zou ook vrolijk zijn van het salaris dat ik kreeg voor het draaien van wat plaatjes.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef kapiteintje het volgende:
Nee het moet hier gewoon gezellig zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....
Jep. Belachelijk pijnlijk eigenlijk, die strijkstok.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Jammer dat men straks weer 5 miljoen ophaalt waarvan minstens de helft verdwijnt in de zakken van andere dan de (moeders van de) baby's.
Wat is daar mee?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
[..]
Welk aspect van "publieke omroep" is onduidelijk ? Je komt dom over
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee het moet hier gewoon gezellig zijn
Wordt plaatjesdraaier danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou ook vrolijk zijn van het salaris dat ik kreeg voor het draaien van wat plaatjes.
Dan gaan ze er altijd nog 2,5 miljoen op vooruit. Win-win.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Precies.
Jammer dat men straks weer 5 miljoen ophaalt waarvan minstens de helft verdwijnt in de zakken van andere dan de (moeders van de) baby's.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Snowballed het volgende:
Ik wacht op de moppen van Frans...
Er zijn aparte topics voor. Dit is het live topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:11 schreef waxmask het volgende:
[..]
Veeeel erger. Heb het idee dat de mods dit jaar een beetje fanbois zijn van SR en daarom geen commentaar er tegen dulden....
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef IPA het volgende:
[..]
Dan gaan ze er altijd nog 2,5 miljoen op vooruit. Win-win.
Trusten!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn aparte topics voor. Dit is het live topic.
Maargoed, slapennn
Jij ookquote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben hier weg voor ik een zwaar onterechte ban krijg. Fijne avond.
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter gewoon terug kunt gaan naar VBL en daar blijven.
Er komt ook niks van terecht.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef TheVulture het volgende:
Die belangen zullen allemaal best driedubbel zijn... maar ook al zou het maar een schijntje zijn dat daadwerkelijk op de plek van bestemming komt: Baat het niet dan schaadt het niet... je kunt ook achterover leunen en niks doen maar dan weet je zeker dat er niks van terecht komt!
doeg!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ben hier weg voor ik een zwaar onterechte ban krijg. Fijne avond.
KLB?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij van de VBL SC rellen alleen als het een doel heeft. Hier heeft rellen geen doel. Dus we rellen of trollen niet.
Waar kunnen wij onze kritiek op de inkomsten van 3FM uiten dan? Er zijn namelijk door ons gegevens beschikbaar gesteld waarmee we onze mening kunnen onderbouwen wanneer dan ook. Hoe dan ook.
Nieuw topic, dank u.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij van de VBL SC rellen alleen als het een doel heeft. Hier heeft rellen geen doel. Dus we rellen of trollen niet.
Waar kunnen wij onze kritiek op de inkomsten van 3FM uiten dan? Er zijn namelijk door ons gegevens beschikbaar gesteld waarmee we onze mening kunnen onderbouwen wanneer dan ook. Hoe dan ook.
Open een topic.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Ik duik ook m'n bed in. Trusten aan iedereen die lief isquote:
Deze manquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik duik ook m'n bed in. Trusten aan iedereen die lief is
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.quote:
Hier maakt 3FM geen misbruik van mensen, mensen zijn gewillig. Haal jij maar 20.000 euro op over mijn rug, geef je mij 1000 euro. Prima hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
met deze redenatie gaan de slaven in China er ook nog op vooruit, de bazen halen miljoenen binnen en zij slechts een paar euro per week. Win-win.
En deze man nog meerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.
Slaap lekkerquote:
*voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic in SER, zolang je de sfeer in het live-topic maar niet verziekt.... Is schijtirritant namelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.
Er is in het subforum een topic voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
slaap lekker cinniepinnieginniefinniezinniedinniewinniequote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Stefanovich het volgende:
Moet je donderdag nacht en zaterdag gaan kijken.... té veel chicks gewoon. We kunnen het niet meer aan als mannen hier in Enskede!
Trusten Cinquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Open dan een apart topic waar je deze discussie prima kan voeren, maar kom ons in de livereeks er niet mee lastigvallenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je redenatie klopt gewoon niet. Er wordt onder valse voorwendselen geld afgetroggeld van goedgelovige mensen die hun schuld gevoel af willen kopen, eigen schuld kun je zeggen. Alleen ik vind het walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Hier maakt 3FM geen misbruik van mensen, mensen zijn gewillig. Haal jij maar 20.000 euro op over mijn rug, geef je mij 1000 euro. Prima hoor.
Het livetopic loopt het snelst en de mensen zijn daar het fanatiekst. Juist de logischte plek dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic in SER, zolang je de sfeer in het live-topic maar niet verziekt.... Is schijtirritant namelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...
Nee, rot op naar een ander topicquote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het livetopic loopt het snelst en de mensen zijn daar het fanatiekst. Juist de logischte plek dus.
Ik ben f*cking getrouwdquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Stefanovich het volgende:
Moet je donderdag nacht en zaterdag gaan kijken.... té veel chicks gewoon. We kunnen het niet meer aan als mannen hier in Enskede!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan reageren jullie de vaste fans niet. Want jullie willen het niet in zien.
Praat eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd, idioot.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, rot op naar een ander topic
Right. Er bestaat ook nog zoiets als heel storend de sfeer in een reeks verneuken. Not done, geen zin in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ga zelf weg dan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan luister je toch niet en ga je een ander topic lezen..?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je redenatie klopt gewoon niet. Er wordt onder valse voorwendselen geld afgetroggeld van goedgelovige mensen die hun schuld gevoel af willen kopen, eigen schuld kun je zeggen. Alleen ik vind het walgelijk.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Praat eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd, idioot.
Daar gaan we weer.quote:
Pas tijdens de graveyard gok ik.quote:
Open hem zelf?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Oke VBL wie opent een topic, heb geen zin hier een ban voor deze SC te krijgen, want wil hier nog kunnen terugkeren deze week.
Dus wie opent hem? Ik nodig u allen uit mee te doen aan de discussie, want journalisten geven hier geen aandacht aan.
Open hem zelf maar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Oke VBL wie opent een topic, heb geen zin hier een ban voor deze SC te krijgen, want wil hier nog kunnen terugkeren deze week.
Dus wie opent hem? Ik nodig u allen uit mee te doen aan de discussie, want journalisten geven hier geen aandacht aan.
Nou als ie straks weer dicht is heb ik ze alvast verzameld.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral quoten, daar bereik je iets mee man
Waarom wordt er gereageerd met 'rot op' als ik TERECHT aanmerk dat dit de beste plek is (naar mijn mening) om dit te bespreken, daar hier de fanatiekste users zitten en de discussie het snelst op een goede manier uitgediept kan worden?quote:
Wie doet in deze quotes wat fout? Hmf, ik of een gozer die andere vertelt dat ze beter op kunnen bokken?quote:
Als je alleen al kijkt naar die sponsers die vermeld staan naast het huis, zekers!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wauw
wat denkje pien? weer een record dit jaar?
Sinds wanneer is dat verboden op FOK!? Zijn daar regels voor of doe je dat uit eigen initiatief? Haal anders Danny er even bij om het duidelijk te krijgen!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Right. Er bestaat ook nog zoiets als heel storend de sfeer in een reeks verneuken. Not done, geen zin in.
Daar wordt de sfeer er hier niet beter op.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als ie straks weer dicht is heb ik ze alvast verzameld.
Zijn jullie het hier mee eens?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen leven helemaal in hun eigen knusse wereldje man. Die willen een week lang geen gezeik, enkel positief nieuws en zichzelf dat schuldgevoel wegpraten door ofwel te storten of daar in die SC te posten. Lekker gezellig enzo, en o wee als die warme kerstsfeer wordt verpest door buitenstaanders die (terechte) kritiek komen leveren.
Ja het is een beetje een sektarische bedoeling hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie doet in deze quotes wat fout? Hmf, ik of een gozer die andere vertelt dat ze beter op kunnen bokken?
Praat eens voor jezelf ipv voor een hele SC Rens.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Open er een topic over, niet hier.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn jullie het hier mee eens?
Hou toch op man. Storend gedrag is gewoon niet welkom.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat verboden op FOK!? Zijn daar regels voor of doe je dat uit eigen initiatief? Haal anders Danny er even bij om het duidelijk te krijgen!
Van nu naar vroeger, serious request:quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welke verantwoording? Die 2 mijnen die ze geruimd hebben? Of 2 muggen die ze dood hebben geslagen? Er is NOOIT verantwoording afgelegd voor het bestede geld. Ze sturen Korton voor SR naar Afrika, niet daarna, ja wel daarna, het jaar daarop voor de volgende onzinnige SR actie...
SPOILER: eerdere resultatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hou toch op man. Storend gedrag is gewoon niet welkom.
Je bedoelt over het nut van de actie? Of over iets anders?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom wordt er gereageerd met 'rot op' als ik TERECHT aanmerk dat dit de beste plek is (naar mijn mening) om dit te bespreken, daar hier de fanatiekste users zitten en de discussie het snelst op een goede manier uitgediept kan worden?.
Dan kun je hoogstens beredeneren waarom jij daar anders tegenover staat. "Rot op" is géén argument.
Zoals ik zei in de slowchat:quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een sektarische bedoeling hier.
Die Mormonen zijn er niets bij. En mijn ouders zijn mormonen, not kidding.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een raar incestdorpje zeg.
Precies, waarom blijven posts als deze dan staan terwijl er gewoon een normale post aan vooraf ging?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hou toch op man. Storend gedrag is gewoon niet welkom.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Daar is toch niks mee, geef gewoon toe dat jullie de boel liepen trollen en juist aan het wachten waren op deze reacties. Die zogenaamde discussie kan ook in dat andere topic over de zin van SR? Waarom moet dat in de SCquote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn jullie het hier mee eens?
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:
Hehe, dat duurde lang...
[..]
Van nu naar vroeger, serious request:
In 2012 is met het geld van 3FM Serious Request 2011 het volgende bereikt:
159.990 vrouwen en kinderen die slachtoffer zijn van geweld en conflict ontvingen hulp van het Rode Kruis in 18 landen: Ivoorkust, Colombia, Syrië, Libanon, Liberia, Israël en de bezette gebieden, Mali, Niger, Ghana, Burkina Faso, Togo, Senegal, Gambia, Guinea-Bissau, Irak, Democratische Republiek Congo, Centraal Afrikaanse Republiek en Somalië.
28.609 vrouwen en kinderen ontvingen voor gemiddeld twee maanden voedsel om met hun gezin te overleven.
Door huishoudelijke materialen, zoals een emmer, pannen, borden, een kookmes en bekers te verstrekken, konden 12.341 vrouwen en kinderen hun huishouden weer enigszins opstarten.
27.218 vrouwen en kinderen in conflictgebieden ontvingen trainingen en gereedschap, zoals een naaimachine of zaden om te verbouwen, om hiermee weer een eigen inkomen te genereren.
Door de bouw of het herstellen van waterputten en wc’s hebben 60.843 vrouwen en kinderen weer toegang gekregen tot schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen. Ook zijn verwoeste huizen in Ivoorkust hersteld of opnieuw opgebouwd om alleenstaande moeders met hun gezin een dak boven het hoofd te geven.
18 klinieken zijn hersteld of hebben medische voorraden ontvangen, waaronder mobiele klinieken die medische zorg leveren in zeer afgelegen gebieden.
30.947 vrouwen en kinderen in conflictgebieden hebben medische zorg en advies in (mobiele) klinieken of ziekenhuizen ontvangen
50 vrouwen die slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld in Colombia en DR Congo hebben psychosociale bijstand en medische zorg ontvangen.
29 kinderen zijn herenigd met hun familie die ze als gevolg van oorlog en conflict waren kwijtgeraakt.
In totaal zijn 1370 Rode Kruis berichten verzameld en 1316 Rode Kruis berichten verspreid om het contact tussen familieleden die elkaar door oorlog en conflict uit het oog waren verloren weer te herstellen.Ja, dikke lul drie bier. Zoveel geld hebben ze opgehaald ja en dat is vertaald naar deze cijfers, minus alle bonussen, strijkplank etc.SPOILER: eerdere resultatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Er is je ook al een aantal keer heel normaal verteld dat je er maar een mooi nieuw topic over moet openen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zoals ik zei in de slowchat:
[..]
Die Mormonen zijn er niets bij. En mijn ouders zijn mormonen, not kidding.
Ik stel een hele normale vraag. Niet zo geprikkeld reageren mensen. Ik heb zelfs een goed onderbouwde mening waarom ik het hier vraag. "Rot op" is géén propere reactie.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef alors het volgende:
Heren, SER / De zin en onzin van Serious Request
Dan geloof je het toch niet, wat wil je dan dat als verantwoording geven? Livestreams?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dikke lul drie bier. Zoveel geld hebben ze opgehaald ja en dat is vertaald naar deze cijfers, minus alle bonussen, strijkplank etc.
En waarom open je die zelf niet? Of ga naar dat topic boven je.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oké, weet je. Ik ga hier weg. Ik verwacht dat er morgen een discussietopic is waar mijn vragen wél beantwoord kunnen worden.
Rest mij jullie een hele fijne avond te wensen met veel SR-plezier. Je moet het maar kunnen, Giel Beelen urenlang aanschouwen
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Oké, weet je. Ik ga hier weg. Ik verwacht dat er morgen een discussietopic is waar mijn vragen wél beantwoord kunnen worden.
Rest mij jullie een hele fijne avond te wensen met veel SR-plezier. Je moet het maar kunnen, Giel Beelen urenlang aanschouwen
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef alors het volgende:
Heren, SER / De zin en onzin van Serious Request
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef De_Nater het volgende:
Hehe, dat duurde lang...
[..]
Van nu naar vroeger, serious request:
In 2012 is met het geld van 3FM Serious Request 2011 het volgende bereikt:
159.990 vrouwen en kinderen die slachtoffer zijn van geweld en conflict ontvingen hulp van het Rode Kruis in 18 landen: Ivoorkust, Colombia, Syrië, Libanon, Liberia, Israël en de bezette gebieden, Mali, Niger, Ghana, Burkina Faso, Togo, Senegal, Gambia, Guinea-Bissau, Irak, Democratische Republiek Congo, Centraal Afrikaanse Republiek en Somalië.
28.609 vrouwen en kinderen ontvingen voor gemiddeld twee maanden voedsel om met hun gezin te overleven.
Door huishoudelijke materialen, zoals een emmer, pannen, borden, een kookmes en bekers te verstrekken, konden 12.341 vrouwen en kinderen hun huishouden weer enigszins opstarten.
27.218 vrouwen en kinderen in conflictgebieden ontvingen trainingen en gereedschap, zoals een naaimachine of zaden om te verbouwen, om hiermee weer een eigen inkomen te genereren.
Door de bouw of het herstellen van waterputten en wc’s hebben 60.843 vrouwen en kinderen weer toegang gekregen tot schoon drinkwater en sanitaire voorzieningen. Ook zijn verwoeste huizen in Ivoorkust hersteld of opnieuw opgebouwd om alleenstaande moeders met hun gezin een dak boven het hoofd te geven.
18 klinieken zijn hersteld of hebben medische voorraden ontvangen, waaronder mobiele klinieken die medische zorg leveren in zeer afgelegen gebieden.
30.947 vrouwen en kinderen in conflictgebieden hebben medische zorg en advies in (mobiele) klinieken of ziekenhuizen ontvangen
50 vrouwen die slachtoffer zijn geworden van seksueel geweld in Colombia en DR Congo hebben psychosociale bijstand en medische zorg ontvangen.
29 kinderen zijn herenigd met hun familie die ze als gevolg van oorlog en conflict waren kwijtgeraakt.
In totaal zijn 1370 Rode Kruis berichten verzameld en 1316 Rode Kruis berichten verspreid om het contact tussen familieleden die elkaar door oorlog en conflict uit het oog waren verloren weer te herstellen.Wat verstaan zij onder hulp, als ik een mars geef aan een zwerver geldt dit dan ook als hulp?SPOILER: eerdere resultatenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Voor de tweede keer danquote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
SER / De zin en onzin van Serious Requestquote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Helpmefok het volgende:
Dit is de verklaring die ze plaatsen, wat wil je dat we er nog meer over zeggen?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dikke lul drie bier. Zoveel geld hebben ze opgehaald ja en dat is vertaald naar deze cijfers, minus alle bonussen, strijkplank etc.
Een functioneel topic heb ik het over, een waar net zoveel users reageren als hier voor maximale uitdieping van het onderwerp.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En waarom open je die zelf niet? Of ga naar dat topic boven je.
Wij schelden niet hoor. Dat zijn de vaste SQ usersquote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef Moody het volgende:
Kan me niet herinneren dat 9 jaar geleden zoveel werd gescholden in het SQ topic.
Als je er een tandartsverzekering bij doet wel.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat verstaan zij onder hulp, als ik een mars geef aan een zwerver geldt dit dan ook als hulp?
Lees verder, en je ziet wat zij onder hulp verstaan.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat verstaan zij onder hulp, als ik een mars geef aan een zwerver geldt dit dan ook als hulp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |