Ik krijg altijd een mailtje van NS internationaalquote:Op woensdag 19 december 2012 00:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de site eens checken dan.
Ik zag je ook in het 3fm topic. Topicje open, topicje dicht, waar gaat het over!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja het is wat he
ik ben hier ook niet graag hoor
Er schijnen wat mensen op hun pik getrapt te zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag je ook in het 3fm topic. Topicje open, topicje dicht, waar gaat het over!
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er schijnen wat mensen op hun pik getrapt te zijn.
Ja bruggetje open bruggetje dicht, laat gaan johquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zag je ook in het 3fm topic. Topicje open, topicje dicht, waar gaat het over!
Die mensen leven helemaal in hun eigen knusse wereldje man. Die willen een week lang geen gezeik, enkel positief nieuws en zichzelf dat schuldgevoel wegpraten door ofwel te storten of daar in die SC te posten. Lekker gezellig enzo, en o wee als die warme kerstsfeer wordt verpest door buitenstaanders die (terechte) kritiek komen leveren.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Helpmefok het volgende:
Bandreigementen nadat ik vraag of die hippe Beelen niet onterecht geadoreerd wordt sinds hij er zelf tonnen aan verdient.
Nou, hoe kom je nou ineens op die VI quote? Ongelofelijk, amai.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja bruggetje open bruggetje dicht, laat gaan joh
Jup.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je bedoelt creatine als in supplement toch?
Zelden zo veel waarheid gelezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen leven helemaal in hun eigen knusse wereldje man. Die willen een week lang geen gezeik, enkel positief nieuws en zichzelf dat schuldgevoel wegpraten door ofwel te storten of daar in die SC te posten. Lekker gezellig enzo, en o wee als die warme kerstsfeer wordt verpest door buitenstaanders die (terechte) kritiek komen leveren.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die mensen leven helemaal in hun eigen knusse wereldje man. Die willen een week lang geen gezeik, enkel positief nieuws en zichzelf dat schuldgevoel wegpraten door ofwel te storten of daar in die SC te posten. Lekker gezellig enzo, en o wee als die warme kerstsfeer wordt verpest door buitenstaanders die (terechte) kritiek komen leveren.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het livetopic loopt het snelst en de mensen zijn daar het fanatiekst. Juist de logischte plek dus.
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, rot op naar een ander topic
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Praat eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd, idioot.
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, wil het wel gaan doen want ik loop binnenkort vast op m'n lifts maar ik hoor steeds dat je er vocht van vast gaat houdenquote:
Wat een raar incestdorpje zeg.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef j0rdiiii het volgende:
Ook zonder kritiek ben je daar niet welkom.
Ok, nou 't is dus zo: Ik heb van een vriend hier vorige week een zakje wheypoeder gehad, maar ik meen me te herinneren dat hij zei dat er ook creatine doorheen zat. Nu ben ik zelf best gevoelig voor caffeïne en dat soort shit dus geen zin om dat nu naar binnen te stouwen voor 't slapen gaan als het een soortgelijk effect heeft?quote:Op woensdag 19 december 2012 00:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, wil het wel gaan doen want ik loop binnenkort vast op m'n lifts maar ik hoor steeds dat je er vocht van vast gaat houdendus ja
Veel reactie's maar geen enkele goede eigenlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij van de VBL SC rellen alleen als het een doel heeft. Hier heeft rellen geen doel. Dus we rellen of trollen niet.
Waar kunnen wij onze kritiek op de inkomsten van 3FM uiten dan? Er zijn namelijk door ons gegevens beschikbaar gesteld waarmee we onze mening kunnen onderbouwen wanneer dan ook. Hoe dan ook.
Elk jaar hetzelfde gejank, raar kliekje daar.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat een raar incestdorpje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |