Dat is het ook gewoon hoor, ik vind het hartstikke leuk om te volgen. Maar het echte nut zie ik steeds minder.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef Caland het volgende:
Maar hey, heel nederland kan wel fijn hun schuldgevoel afkopen deze dagen. Is het toch nog ergens goed voor.
Optyfen.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij zijn de VBL SC. Wij zijn recht door zee!
TR.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hoerige teringsmoofie, what the fuck is jouw probleem?
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Anders doe jij even normaal en rustig, idioot.
quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Kan er hier normaal gedaan worden? Kom op zeg. Anders volgen er maatregelen.
Neuh, maar dit is natuurlijk uitlokken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef IPA het volgende:
Ben ik de enige hier die weinig tot niks om de topictitel geeft?
Ga er dan niet op in joh. Hoe moeilijk kan het zijn?quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dat was 5-6 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom krijgen Tralala zijn vissen niet wat meer aandacht? Lekker boeiend dat jullie een nummer horen die iedereen ook hoort in dit topic
Gemaakt door kleine kindertjes, ik zou mijn handen er niet aan willen branden.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:52 schreef BrainOverfloW het volgende:
Zijn die shirts/vesten nog een beetje goeie kwaliteit?
Wat? Darten is bezig, dus ik dacht ,ik maak een actuele TT. Maakt het uit? In Afrika lijden ze honger en hebben ze aids en jij zit om een TT te zeiken.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ja ik zou het wel strak vinden als het een keer een binnenlands doel is.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is het ook gewoon hoor, ik vind het hartstikke leuk om te volgen. Maar het echte nut zie ik steeds minder.
Juistquote:Op dinsdag 18 december 2012 23:50 schreef Tamashii het volgende:
Kan er hier normaal gedaan worden? Kom op zeg. Anders volgen er maatregelen.
Constant iedereen voor alles en nog wat uitmaken, gezellig mannetje ben jij.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.
Ik maak van bosmongool weer een populair woord.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Anders ga jij jezelf even niet met andermans zaken bemoeien, bosmongool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |