Ik duik ook m'n bed in. Trusten aan iedereen die lief isquote:
Deze manquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij van de VBL SC rellen alleen als het een doel heeft. Hier heeft rellen geen doel. Dus we rellen of trollen niet.
Waar kunnen wij onze kritiek op de inkomsten van 3FM uiten dan? Er zijn namelijk door ons gegevens beschikbaar gesteld waarmee we onze mening kunnen onderbouwen wanneer dan ook. Hoe dan ook.
Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik duik ook m'n bed in. Trusten aan iedereen die lief is
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.quote:
Hier maakt 3FM geen misbruik van mensen, mensen zijn gewillig. Haal jij maar 20.000 euro op over mijn rug, geef je mij 1000 euro. Prima hoor.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
met deze redenatie gaan de slaven in China er ook nog op vooruit, de bazen halen miljoenen binnen en zij slechts een paar euro per week. Win-win.
En deze man nog meerquote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.
Slaap lekkerquote:
*voelt zich aangesprokenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic in SER, zolang je de sfeer in het live-topic maar niet verziekt.... Is schijtirritant namelijkquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
KLB is het niveau veel te laag. We willen een discussie aan met normale mensen, niet met 15-jarige puistenpubers die "450 euro dat was echt fantastisch" reageren op alles.
Er is in het subforum een topic voor.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wij van de VBL SC rellen alleen als het een doel heeft. Hier heeft rellen geen doel. Dus we rellen of trollen niet.
Waar kunnen wij onze kritiek op de inkomsten van 3FM uiten dan? Er zijn namelijk door ons gegevens beschikbaar gesteld waarmee we onze mening kunnen onderbouwen wanneer dan ook. Hoe dan ook.
slaap lekker cinniepinnieginniefinniezinniedinniewinniequote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Stefanovich het volgende:
Moet je donderdag nacht en zaterdag gaan kijken.... té veel chicks gewoon. We kunnen het niet meer aan als mannen hier in Enskede!
Trusten Cinquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Open dan een apart topic waar je deze discussie prima kan voeren, maar kom ons in de livereeks er niet mee lastigvallenquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je redenatie klopt gewoon niet. Er wordt onder valse voorwendselen geld afgetroggeld van goedgelovige mensen die hun schuld gevoel af willen kopen, eigen schuld kun je zeggen. Alleen ik vind het walgelijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef IPA het volgende:
[..]
Hier maakt 3FM geen misbruik van mensen, mensen zijn gewillig. Haal jij maar 20.000 euro op over mijn rug, geef je mij 1000 euro. Prima hoor.
Het livetopic loopt het snelst en de mensen zijn daar het fanatiekst. Juist de logischte plek dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Dan open je toch lekker een topic in SER, zolang je de sfeer in het live-topic maar niet verziekt.... Is schijtirritant namelijk
quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik denk dat jij gewoon lekker moet blijven modden en geen mensen weg moet sturen zolang ze geen persoonlijke aanvallen plegen of verzanden in scheldpartijen...
Nee, rot op naar een ander topicquote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het livetopic loopt het snelst en de mensen zijn daar het fanatiekst. Juist de logischte plek dus.
Ik ben f*cking getrouwdquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef Stefanovich het volgende:
Moet je donderdag nacht en zaterdag gaan kijken.... té veel chicks gewoon. We kunnen het niet meer aan als mannen hier in Enskede!
Ik wel hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 00:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja maar dan reageren jullie de vaste fans niet. Want jullie willen het niet in zien.
Praat eens normaal. Ik heb niet met je geknikkerd, idioot.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Nee, rot op naar een ander topic
Right. Er bestaat ook nog zoiets als heel storend de sfeer in een reeks verneuken. Not done, geen zin in.quote:Op woensdag 19 december 2012 00:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |