Ik wou net zeggen. Waarom mag ik geen vragen stellen bij het feit dat Beelen zijn eigen zakken verrijkt met deze zwendel? Alleen al die extra DWDD optredentjes die hij hieraan te danken heeft lopen in de TONNEN aan extra inkomsten voor 'm.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef kapiteintje het volgende:
Wacht jongens. We mogen hier alleen maar positief doen over de Serious Request actie...
WTF zijn dit voor Noord-Koreaanse praktijken hier?
Pardon? Je bent zelf een druif.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, die ArnieAlberts is echt een druif eerste klas. Geen idee waar hij last van heeft.
Wordt SR ooit in een land buiten Nederland gehouden, nou? Nee dus totaal niet relevant.quote:Op dinsdag 18 december 2012 23:54 schreef Moody het volgende:
[..]
A'dam is een dorp in Europa grapjas.
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
Dank jullie!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:05 schreef Oerbeer het volgende:
Ja hoi, trollen/rellen laten we vanaf nu achterwege.
me auchquote:Op woensdag 19 december 2012 00:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorbeeld? Ik heb het getroll gemist denk ik...
Mag ik deze geweldige post wel even plaatsen? Puur voor een inhoudelijke discussie (niet rellen dus).quote:Op woensdag 19 december 2012 00:03 schreef napoleonfour het volgende:
even kijken, iedereen schreeuwt dat de overheid niks meer geeft aan ontwikkelingshulp _o-. Dat geweldige rode kruis heeft 25.9 miljoen gekregen van de overheid. Daarvan is 7,5 miljoen opgegaan aan wervingskosten (je weet wel, die knaapjes langs de weg en billboards) en 3.8 miljoen aan administratieve kosten (oftewel het bestuur) want volgens het jaarrapport gaat er 83k naar het prersoneel, waar o waar is de rest van de 3 miljoen heen gegaan.?
[ afbeelding ]
Hej wat zien we daar, RK krijgt nog geld van SR.
Trusten!quote:Op woensdag 19 december 2012 00:07 schreef DeLuna het volgende:
Nu kan ik slapen
Tevens een goed nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |